Ogólnopolskie Wynagrodzeń Stefa premium

Sprawdź co zyskasz wykupując pełny dostęp do naszego portalu

Sprawdź, ile zarabia:

Asystent prezesa 6820 PLN
Sekretarz 5740 PLN
Kierownik projektu 9220 PLN
Laborant chemiczny 5850 PLN
Planista 7640 PLN
Specjalista ds. HR 7650 PLN
Nauczyciel biologii 6260 PLN
Developer PHP 10450 PLN
Ustawiacz maszyn CNC 6810 PLN
Fund Accountant 8510 PLN
Ogólnopolskie badanie satysfakcji z pracy

Partycypacja - jest to współuczestniczenie pracowników w podejmowaniu istotnych dla organizacji decyzji.

pozwala na porównanie 43 wskaźników w następujących obszarach

Monitor

Ile polscy sportowcy mogą zarobić na udziale w reklamach?

02.11.2009
Serwis metro.pl opublikował, przygotowany przez firmę Pentagon Research, ranking 10 polskich sportowców, którzy za udział w reklamach mogą liczyć na najwyższe zarobki. Przy tworzeniu zestawienia pod uwagę brano popularność zawodnika, jego cechy charakteru, to jak często pojawia się w mediach oraz popularność dyscypliny, w której występuje.
Na szczycie listy znajduje się Robert Kubica, kierowca Formuły 1, który za udział w reklamie mógłby zażądać nawet 1 000 000 PLN. Tuż za nim, z potencjalnym wynagrodzeniem rzędu 800 tys. PLN, plasuje się Marcin Gortat, koszykarz Orlando Magic. Ostatnie miejsce na podium przypada ex aequo Adamowi Małyszowi, biegaczce narciarskiej Justynie Kowalczyk oraz trenującej kolarstwo górskie Mai Włoszczowskiej. Za kontrakt sponsorski mogą oni otrzymać ok. 400 tys. PLN.
Na dalszych pozycjach znajdują się kolejno: siatkarz Piotr Gruszka oraz kierowca rajdowy Krzysztof Hołowczyc (350 tys. PLN), siatkarka Anna Barańska (300 tys. PLN), a także tenisistka Agnieszka Radwańska (250 tys. PLN). Na około 200 tys. PLN dochodu może liczyć trójka polskich sportowców: Tomasz Gollob (żużlowiec), Anita Włodarczyk (rzut młotem) oraz Tomasz Majewski (pchnięcie kulą).
W klasyfikacji brak jest – słabo spisujących się ostatnio – piłkarzy. Natomiast obecność takich zawodników, jak Krzysztof Hołowczyc, pokazuje, iż w biznesie sportowym ponad bieżące wyniki często przekładana jest osobowość i medialność.

Potencjalne dochody polskich sportowców za udział w reklamie (PLN)

Wykres

Opracowanie na podstawie Metro.pl



Krakowskie Forum Wynagrodzeń