Raport płacowy Sedlak & Sedlak 2018 Stefa premium Świadczenia dodatkowe w oczach pracowników w 2018 roku

Zajmujesz się zawodowo wynagrodzeniami?
Zapraszamy Cię do strefy przeznaczonej dla profesjonalistów.

Sprawdź co zyskasz wykupując pełny dostęp do naszego portalu

Raport wskaźnikiHR 2019 zaproszenie

pozwala na porównanie 41 wskaźników w następujących obszarach

Księgarnia

Jak wynagradzać pracowników sprzedaży

23.05.2013
Jak wynagradzać pracowników sprzedaży

Autor: Patrycja Grzesińska, Grzegorz Spólnik

ISBN: 978-83-930563-8-5

Wydawca: Sedlak & Sedlak, Kraków 2013

60.00 PLN w tym 5% VAT
Kup teraz

Publikacja bezpłatna dla zalogowanych użytkowników premium

Dlaczego ta książka jest ważna? Po pierwsze, jest to jedyne polskie opracowanie tak szczegółowo opisujące metody wynagradzania handlowców. Po drugie, zebrano w niej wiele praktycznych przykładów budowania systemów płac pracowników sprzedaży. Po trzecie, autorzy w prosty i przystępny sposób omawiają skuteczne, lecz wciąż mało znane w naszym kraju strategie konstruowania pakietów płacowych. Pokazują, jak powiązać wynagrodzenie nie tylko z wielkością sprzedaży, ale również z innymi wskaźnikami efektywności. Podając ciekawe przykłady, zwracają uwagę na to, jakich błędów unikać, oraz doradzają, kiedy poszczególne rozwiązania przyniosą największe korzyści.

Spis treści:

  • Wstęp
  • Rozdział I: Płaca stała i zmienna w wynagradzaniu handlowców
  • Rozdział II: Ustalanie wysokości wynagrodzenia
  • Rozdział III: Wybór kryteriów efektywności
  • Rozdział IV: Ustalanie celów sprzedażowych
  • Rozdział V: Modele wynagradzania sprzedawców
  • Rozdział VI: Efektywność systemów wynagradzania
  • Rozdział VII: Typowe problemy z wynagradzaniem pracowników sprzedaży