Czy system premiowania stosowany w firmie wpływa na zwiększenie motywacji do pracy?

Ogólnopolskie Wynagrodzeń

USA: mediany wynagrodzeń pracowników w różnym wieku

20 lat 20 000

30 lat 40 000

40 lat 50 000

50 lat 51 000

60 lat 53 000

* rocznie w USD

Stefa premium

Sprawdź co zyskasz wykupując pełny dostęp do naszego portalu

Ogólnopolskie badanie satysfakcji z pracy

Zajmujesz się zawodowo wynagrodzeniami?
Zapraszamy Cię do strefy przeznaczonej dla profesjonalistów.

Siatka płac - lista wynagrodzeń, pokazująca różne poziomy płac na różnych stanowiskach w obrębie jednej firmy.

pozwala na porównanie 43 wskaźników w następujących obszarach

Wiadomości

Rosną zarobki w agencjach reklamowych

16.06.2008
Firma Ideal Management Consulting na zlecenie Stowarzyszenia Komunikacji Marketingoiwej SAR przeprowadziła badanie płac pracowników agencji i domów mediowych różnych szczebli. W 2007 r. w branży reklamowej wzrosły zarówno płace zasadnicze jak i całkowite, przy czym te pierwsze rosły dużo szybciej niż te drugie. W 2007 roku w agencjach reklamowych średni wzrost płac zasadniczych w porównaniu do roku poprzedniego wyniósł 9%, natomiast całkowitych – 5 %. W domach mediowych wynagrodzenia zasadnicze wzrosły o 10%, natomiast całkowite – jedynie o 2%. źródło: media2.pl