Ile zarabia specjalista wsparcia IT (helpdesk)?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki specjalistów wsparcia IT (helpdesk)
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 4 640 PLN | 5 260 PLN | 6 230 PLN |
specjalista | 5 420 PLN | 6 360 PLN | 7 620 PLN |
starszy specjalista | 6 360 PLN | 7 430 PLN | 9 530 PLN |
młodszy specjalista | 3 494 PLN | 3 915 PLN | 4 577 PLN |
specjalista | 4 025 PLN | 4 665 PLN | 5 525 PLN |
starszy specjalista | 4 665 PLN | 5 395 PLN | 6 826 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 340 704 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów wsparcia IT (helpdesk) zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku specjalista wsparcia IT (helpdesk) (specjalista)
Kobiety
92
Mężczyźni
545
Benefity na stanowisku specjalista wsparcia IT (helpdesk) (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów wsparcia IT (helpdesk) lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku specjalista wsparcia IT (helpdesk) (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 6 360 PLN brutto. Co drugi specjalista wsparcia IT (helpdesk) otrzymuje pensję od 5 420 PLN do 7 620 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów wsparcia IT (helpdesk) zarabia poniżej 5 420 PLN brutto. Na zarobki powyżej 7 620 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów wsparcia IT (helpdesk).
Czym zajmuje się specjalista wsparcia IT (helpdesk)?
Zadania i obowiązki:
- przyjmowanie zgłoszeń od klientów firmy,
- usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i/lub sprzętu informatycznego,
- udzielanie klientom wsparcia technicznego,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyjmowanych zgłoszeń
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista wsparcia IT (helpdesk), specjalista ds. helpdesk, specjalista helpdesk, specjalista do spraw helpdesk.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.