Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista wsparcia IT (helpdesk)?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów wsparcia IT (helpdesk)

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista4 640 PLN5 260 PLN6 230 PLN
specjalista5 420 PLN6 360 PLN7 620 PLN
starszy specjalista6 360 PLN7 430 PLN9 530 PLN
młodszy specjalista3 494 PLN3 915 PLN4 577 PLN
specjalista4 025 PLN4 665 PLN5 525 PLN
starszy specjalista4 665 PLN5 395 PLN6 826 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 340 704 ankietowanych

Brutto
Netto
6 360 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
5 420 PLN
7 620 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów wsparcia IT (helpdesk) zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista wsparcia IT (helpdesk) (specjalista)

Kobiety

92

Mężczyźni

545

Benefity na stanowisku specjalista wsparcia IT (helpdesk) (specjalista)

możliwość pracy zdalnej

prywatna opieka medyczna dla pracownika

karnety na siłownie i do klubów fitness

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów wsparcia IT (helpdesk) lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista wsparcia IT (helpdesk) (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 6 360 PLN brutto. Co drugi specjalista wsparcia IT (helpdesk) otrzymuje pensję od 5 420 PLN do 7 620 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów wsparcia IT (helpdesk) zarabia poniżej 5 420 PLN brutto. Na zarobki powyżej 7 620 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów wsparcia IT (helpdesk).

Czym zajmuje się specjalista wsparcia IT (helpdesk)?

Zadania i obowiązki:

  • przyjmowanie zgłoszeń od klientów firmy,
  • usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i/lub sprzętu informatycznego,
  • udzielanie klientom wsparcia technicznego,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyjmowanych zgłoszeń

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista wsparcia IT (helpdesk), specjalista ds. helpdesk, specjalista helpdesk, specjalista do spraw helpdesk.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Sales Manago