Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista wsparcia IT (helpdesk)?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów wsparcia IT (helpdesk)

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista4 310 PLN4 920 PLN5 840 PLN
specjalista5 000 PLN5 940 PLN7 200 PLN
starszy specjalista6 010 PLN7 100 PLN9 040 PLN
młodszy specjalista3 268 PLN3 684 PLN4 311 PLN
specjalista3 738 PLN4 379 PLN5 238 PLN
starszy specjalista4 427 PLN5 170 PLN6 493 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 130 608 ankietowanych

Brutto
Netto
5 940 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
5 000 PLN
7 200 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów wsparcia IT (helpdesk) zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista wsparcia IT (helpdesk) (specjalista)

Kobiety

95

Mężczyźni

581

Benefity na stanowisku specjalista wsparcia IT (helpdesk) (specjalista)

prywatna opieka medyczna dla pracownika

możliwość pracy zdalnej

karnety na siłownie i do klubów fitness

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów wsparcia IT (helpdesk) lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista wsparcia IT (helpdesk) (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 940 PLN brutto. Co drugi specjalista wsparcia IT (helpdesk) otrzymuje pensję od 5 000 PLN do 7 200 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów wsparcia IT (helpdesk) zarabia poniżej 5 000 PLN brutto. Na zarobki powyżej 7 200 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów wsparcia IT (helpdesk).

Czym zajmuje się specjalista wsparcia IT (helpdesk)?

Zadania i obowiązki:

  • przyjmowanie zgłoszeń od klientów firmy,
  • usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i/lub sprzętu informatycznego,
  • udzielanie klientom wsparcia technicznego,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyjmowanych zgłoszeń

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista wsparcia IT (helpdesk), specjalista ds. helpdesk, specjalista helpdesk, specjalista do spraw helpdesk.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.