Ile zarabia specjalista helpdesk?
Moja Płaca - 1105 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki specjalistów helpdesk
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 3 820 PLN | 4 390 PLN | 5 200 PLN |
specjalista | 4 290 PLN | 5 150 PLN | 6 280 PLN |
starszy specjalista | 5 000 PLN | 6 120 PLN | 7 500 PLN |
młodszy specjalista | 2 781 PLN | 3 183 PLN | 3 754 PLN |
specjalista | 3 113 PLN | 3 719 PLN | 4 516 PLN |
starszy specjalista | 3 613 PLN | 4 404 PLN | 5 377 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 1 877 158 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów helpdesk zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku specjalista helpdesk (specjalista)
Kobiety
82
Mężczyźni
525
Benefity na stanowisku specjalista helpdesk (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów helpdesk lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku specjalista helpdesk (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 150 PLN brutto. Co drugi specjalista helpdesk otrzymuje pensję od 4 290 PLN do 6 280 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów helpdesk zarabia poniżej 4 290 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 280 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów helpdesk.
Czym zajmuje się specjalista helpdesk?
Zadania i obowiązki:
- przyjmowanie zgłoszeń od klientów firmy,
- usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i/lub sprzętu informatycznego,
- udzielanie klientom wsparcia technicznego,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyjmowanych zgłoszeń
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista wsparcia it (helpdesk), specjalista ds. helpdesk, specjalista helpdesk, specjalista do spraw helpdesk.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.