Ile zarabia specjalista helpdesk?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki specjalistów helpdesk
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 3 980 PLN | 4 540 PLN | 5 440 PLN |
specjalista | 4 540 PLN | 5 450 PLN | 6 500 PLN |
starszy specjalista | 5 320 PLN | 6 400 PLN | 7 980 PLN |
młodszy specjalista | 3 009 PLN | 3 366 PLN | 3 942 PLN |
specjalista | 3 366 PLN | 3 948 PLN | 4 672 PLN |
starszy specjalista | 3 864 PLN | 4 602 PLN | 5 715 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 038 564 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów helpdesk zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku specjalista helpdesk (specjalista)
Kobiety
80
Mężczyźni
547
Benefity na stanowisku specjalista helpdesk (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów helpdesk lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku specjalista helpdesk (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 450 PLN brutto. Co drugi specjalista helpdesk otrzymuje pensję od 4 540 PLN do 6 500 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów helpdesk zarabia poniżej 4 540 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 500 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów helpdesk.
Czym zajmuje się specjalista helpdesk?
Zadania i obowiązki:
- przyjmowanie zgłoszeń od klientów firmy,
- usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i/lub sprzętu informatycznego,
- udzielanie klientom wsparcia technicznego,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyjmowanych zgłoszeń
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista wsparcia IT (helpdesk), specjalista ds. helpdesk, specjalista helpdesk, specjalista do spraw helpdesk.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.