Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista do spraw helpdesk?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów do spraw helpdesk

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista3 980 PLN4 540 PLN5 440 PLN
specjalista4 540 PLN5 450 PLN6 500 PLN
starszy specjalista5 320 PLN6 400 PLN7 980 PLN
młodszy specjalista3 009 PLN3 366 PLN3 942 PLN
specjalista3 366 PLN3 948 PLN4 672 PLN
starszy specjalista3 864 PLN4 602 PLN5 715 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 103 254 ankietowanych

Brutto
Netto
5 450 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 540 PLN
6 500 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów do spraw helpdesk zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista do spraw helpdesk (specjalista)

Kobiety

80

Mężczyźni

547

Benefity na stanowisku specjalista do spraw helpdesk (specjalista)

prywatna opieka medyczna dla pracownika

karnety na siłownie i do klubów fitness

możliwość pracy zdalnej

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów do spraw helpdesk lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista do spraw helpdesk (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 450 PLN brutto. Co drugi specjalista do spraw helpdesk otrzymuje pensję od 4 540 PLN do 6 500 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów do spraw helpdesk zarabia poniżej 4 540 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 500 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów do spraw helpdesk.

Czym zajmuje się specjalista do spraw helpdesk?

Zadania i obowiązki:

  • przyjmowanie zgłoszeń od klientów firmy,
  • usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i/lub sprzętu informatycznego,
  • udzielanie klientom wsparcia technicznego,
  • prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyjmowanych zgłoszeń

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista wsparcia IT (helpdesk), specjalista ds. helpdesk, specjalista helpdesk, specjalista do spraw helpdesk.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.