Ile zarabia specjalista do spraw helpdesk?
Moja Płaca - 1105 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki specjalistów do spraw helpdesk
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 3 820 PLN | 4 390 PLN | 5 200 PLN |
specjalista | 4 290 PLN | 5 150 PLN | 6 280 PLN |
starszy specjalista | 5 000 PLN | 6 120 PLN | 7 500 PLN |
młodszy specjalista | 2 781 PLN | 3 183 PLN | 3 754 PLN |
specjalista | 3 113 PLN | 3 719 PLN | 4 516 PLN |
starszy specjalista | 3 613 PLN | 4 404 PLN | 5 377 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 1 881 218 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów do spraw helpdesk zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku specjalista do spraw helpdesk (specjalista)
Kobiety
82
Mężczyźni
525
Benefity na stanowisku specjalista do spraw helpdesk (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów do spraw helpdesk lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku specjalista do spraw helpdesk (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 150 PLN brutto. Co drugi specjalista do spraw helpdesk otrzymuje pensję od 4 290 PLN do 6 280 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów do spraw helpdesk zarabia poniżej 4 290 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 280 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów do spraw helpdesk.
Czym zajmuje się specjalista do spraw helpdesk?
Zadania i obowiązki:
- przyjmowanie zgłoszeń od klientów firmy,
- usuwanie doraźnych problemów związanych z działaniem oprogramowania i/lub sprzętu informatycznego,
- udzielanie klientom wsparcia technicznego,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej przyjmowanych zgłoszeń
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista wsparcia it (helpdesk), specjalista ds. helpdesk, specjalista helpdesk, specjalista do spraw helpdesk.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.