Lista stanowisk

Ile zarabia kierownik do spraw marketingu?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki kierowników do spraw marketingu

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 719 786 ankietowanych

Brutto
Netto
7 920 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
5 650 PLN
11 080 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje kierowników do spraw marketingu zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku kierownik do spraw marketingu

Kobiety

592

Mężczyźni

394

Benefity na stanowisku kierownik do spraw marketingu

telefon komórkowy do użytku prywatnego

komputer przenośny do użytku prywatnego

prywatna opieka medyczna dla pracownika

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
kierowników do spraw marketingu lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku kierownik do spraw marketingu

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 7 920 PLN brutto. Co drugi kierownik do spraw marketingu otrzymuje pensję od 5 650 PLN do 11 080 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych kierowników do spraw marketingu zarabia poniżej 5 650 PLN brutto. Na zarobki powyżej 11 080 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych kierowników do spraw marketingu.

Czym zajmuje się kierownik do spraw marketingu?

Zadania i obowiązki:

  • uczestnictwo w budowaniu strategii marketingowej firmy,
  • koordynacja wdrażania strategii marketingowych,
  • planowanie promocji i strategii marketingowych nowych produktów,
  • prowadzenie analiz rynku i opracowywanie wyników badań,
  • wspieranie sprzedaży w realizacji programów rozwoju rynku oraz planów sprzedażowych firmy,
  • stała kontrola realizacji działań marketingowych oraz ich efektywności,
  • rekomendacja wyboru kanałów sprzedaży,
  • rozwijanie polityki cenowej,
  • zarządzanie dystrybucją materiałów promocyjnych i reklamowych,
  • współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami itd.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: kierownik ds. marketingu, kierownik działu marketingu, kierownik marketingu, koordynator ds. marketingu, kierownik do spraw marketingu, koordynator do spraw marketingu.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.