Ile zarabia kierownik działu marketingu?
Moja Płaca - 1105 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki kierowników działów marketingu
Zebrana przez nas liczba ankiet dla stanowiska kierownik działu marketingu jest za mała do wygenerowania raportu premium.
Raport pojawi się jak tylko zgromadzimy odpowiednie dane.
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 1 859 539 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje kierowników działów marketingu zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku kierownik działu marketingu
Kobiety
639
Mężczyźni
390
Benefity na stanowisku kierownik działu marketingu
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
kierowników działów marketingu lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku kierownik działu marketingu
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 7 800 PLN brutto. Co drugi kierownik działu marketingu otrzymuje pensję od 5 840 PLN do 11 350 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych kierowników działów marketingu zarabia poniżej 5 840 PLN brutto. Na zarobki powyżej 11 350 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych kierowników działów marketingu.
Czym zajmuje się kierownik działu marketingu?
Zadania i obowiązki:
- uczestnictwo w budowaniu strategii marketingowej firmy,
- koordynacja wdrażania strategii marketingowych,
- planowanie promocji i strategii marketingowych nowych produktów,
- prowadzenie analiz rynku i opracowywanie wyników badań,
- wspieranie sprzedaży w realizacji programów rozwoju rynku oraz planów sprzedażowych firmy,
- stała kontrola realizacji działań marketingowych oraz ich efektywności,
- rekomendacja wyboru kanałów sprzedaży,
- rozwijanie polityki cenowej,
- zarządzanie dystrybucją materiałów promocyjnych i reklamowych,
- współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami itd.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: kierownik ds. marketingu, kierownik działu marketingu, kierownik marketingu, koordynator ds. marketingu, kierownik do spraw marketingu, koordynator do spraw marketingu.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.