Ile zarabia asystent do spraw obsługi klienta?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki asystentów do spraw obsługi klienta
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 4 320 PLN | 4 850 PLN | 5 770 PLN |
specjalista | 4 560 PLN | 5 380 PLN | 6 980 PLN |
starszy specjalista | 4 520 PLN | 6 080 PLN | 7 030 PLN |
młodszy specjalista | 3 275 PLN | 3 636 PLN | 4 264 PLN |
specjalista | 3 439 PLN | 3 998 PLN | 5 088 PLN |
starszy specjalista | 3 411 PLN | 4 474 PLN | 5 122 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 329 788 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje asystentów do spraw obsługi klienta zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku asystent do spraw obsługi klienta (specjalista)
Kobiety
167
Mężczyźni
40
Benefity na stanowisku asystent do spraw obsługi klienta (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
asystentów do spraw obsługi klienta lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku asystent do spraw obsługi klienta (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 380 PLN brutto. Co drugi asystent do spraw obsługi klienta otrzymuje pensję od 4 560 PLN do 6 980 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych asystentów do spraw obsługi klienta zarabia poniżej 4 560 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 980 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych asystentów do spraw obsługi klienta.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: asystent w dziale obsługi klienta, asystent ds. obsługi klienta, asystent biura obsługi klienta, asystent do spraw obsługi klienta.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.