Ile zarabia asystent biura obsługi klienta?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki asystentów biur obsługi klienta
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 3 900 PLN | 4 500 PLN | 5 200 PLN |
specjalista | 4 120 PLN | 5 000 PLN | 6 420 PLN |
starszy specjalista | 4 490 PLN | 5 540 PLN | 6 890 PLN |
młodszy specjalista | 2 988 PLN | 3 398 PLN | 3 875 PLN |
specjalista | 3 138 PLN | 3 738 PLN | 4 706 PLN |
starszy specjalista | 3 391 PLN | 4 106 PLN | 5 027 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 173 249 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje asystentów biur obsługi klienta zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku asystent biura obsługi klienta (specjalista)
Kobiety
213
Mężczyźni
62
Benefity na stanowisku asystent biura obsługi klienta (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
asystentów biur obsługi klienta lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku asystent biura obsługi klienta (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 000 PLN brutto. Co drugi asystent biura obsługi klienta otrzymuje pensję od 4 120 PLN do 6 420 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych asystentów biur obsługi klienta zarabia poniżej 4 120 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 420 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych asystentów biur obsługi klienta.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: asystent w dziale obsługi klienta, asystent ds. obsługi klienta, asystent biura obsługi klienta, asystent do spraw obsługi klienta.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.