Lista stanowisk

Ile zarabia asystent biura obsługi klienta?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki asystentów biur obsługi klienta

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 701 580 ankietowanych

Brutto
Netto
3 150 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
2 600 PLN
3 800 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje asystentów biur obsługi klienta zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku asystent biura obsługi klienta

Kobiety

407

Mężczyźni

130

Benefity na stanowisku asystent biura obsługi klienta

karnety na siłownie i do klubów fitness

prywatna opieka medyczna dla pracownika

imprezy integracyjne

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
asystentów biur obsługi klienta lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku asystent biura obsługi klienta

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 3 150 PLN brutto. Co drugi asystent biura obsługi klienta otrzymuje pensję od 2 600 PLN do 3 800 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych asystentów biur obsługi klienta zarabia poniżej 2 600 PLN brutto. Na zarobki powyżej 3 800 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych asystentów biur obsługi klienta.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: asystent w dziale obsługi klienta, asystent ds. obsługi klienta, asystent biura obsługi klienta, asystent do spraw obsługi klienta.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.