Ile zarabia asystent w dziale obsługi klienta?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki asystentów w działach obsługi klienta
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 4 320 PLN | 4 850 PLN | 5 770 PLN |
specjalista | 4 560 PLN | 5 380 PLN | 6 980 PLN |
starszy specjalista | 4 520 PLN | 6 080 PLN | 7 030 PLN |
młodszy specjalista | 3 275 PLN | 3 636 PLN | 4 264 PLN |
specjalista | 3 439 PLN | 3 998 PLN | 5 088 PLN |
starszy specjalista | 3 411 PLN | 4 474 PLN | 5 122 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 324 144 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje asystentów w działach obsługi klienta zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku asystent w dziale obsługi klienta (specjalista)
Kobiety
167
Mężczyźni
40
Benefity na stanowisku asystent w dziale obsługi klienta (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
asystentów w działach obsługi klienta lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku asystent w dziale obsługi klienta (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 380 PLN brutto. Co drugi asystent w dziale obsługi klienta otrzymuje pensję od 4 560 PLN do 6 980 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych asystentów w działach obsługi klienta zarabia poniżej 4 560 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 980 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych asystentów w działach obsługi klienta.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: asystent w dziale obsługi klienta, asystent ds. obsługi klienta, asystent biura obsługi klienta, asystent do spraw obsługi klienta.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.