Ile zarabia asystent ds. obsługi klienta? 2025
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki asystentów ds. obsługi klienta
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 4 900 PLN | 5 670 PLN | 6 610 PLN |
specjalista | 5 120 PLN | 6 160 PLN | 8 010 PLN |
starszy specjalista | 5 390 PLN | 6 830 PLN | 8 260 PLN |
młodszy specjalista | 3 671 PLN | 4 195 PLN | 4 836 PLN |
specjalista | 3 820 PLN | 4 529 PLN | 5 791 PLN |
starszy specjalista | 4 004 PLN | 4 986 PLN | 5 961 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 350 932 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje asystentów ds. obsługi klienta zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku asystent ds. obsługi klienta (specjalista)
Kobiety
168
Mężczyźni
41
Benefity na stanowisku asystent ds. obsługi klienta (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
asystentów ds. obsługi klienta lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku asystent ds. obsługi klienta (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 6 160 PLN brutto. Co drugi asystent ds. obsługi klienta otrzymuje pensję od 5 120 PLN do 8 010 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych asystentów ds. obsługi klienta zarabia poniżej 5 120 PLN brutto. Na zarobki powyżej 8 010 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych asystentów ds. obsługi klienta.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: asystent w dziale obsługi klienta, asystent ds. obsługi klienta, asystent biura obsługi klienta, asystent do spraw obsługi klienta.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.