Ile zarabia asystent ds. obsługi klienta?
Moja Płaca - 1105 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki asystentów ds. obsługi klienta
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 3 200 PLN | 3 740 PLN | 4 310 PLN |
specjalista | 3 420 PLN | 4 080 PLN | 5 180 PLN |
starszy specjalista | 3 730 PLN | 4 500 PLN | 6 240 PLN |
młodszy specjalista | 2 344 PLN | 2 725 PLN | 3 126 PLN |
specjalista | 2 499 PLN | 2 965 PLN | 3 741 PLN |
starszy specjalista | 2 717 PLN | 3 261 PLN | 4 488 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 1 896 497 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje asystentów ds. obsługi klienta zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku asystent ds. obsługi klienta (specjalista)
Kobiety
134
Mężczyźni
42
Benefity na stanowisku asystent ds. obsługi klienta (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
asystentów ds. obsługi klienta lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku asystent ds. obsługi klienta (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 4 080 PLN brutto. Co drugi asystent ds. obsługi klienta otrzymuje pensję od 3 420 PLN do 5 180 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych asystentów ds. obsługi klienta zarabia poniżej 3 420 PLN brutto. Na zarobki powyżej 5 180 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych asystentów ds. obsługi klienta.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: asystent w dziale obsługi klienta, asystent ds. obsługi klienta, asystent biura obsługi klienta, asystent do spraw obsługi klienta.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.