Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista ds. marketingu produktu?

Moja Płaca - 1105 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów ds. marketingu produktu

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 893 809 ankietowanych

Brutto
Netto
6 280 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 310 PLN
8 090 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów ds. marketingu produktu zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista ds. marketingu produktu

Kobiety

37

Mężczyźni

18

Benefity na stanowisku specjalista ds. marketingu produktu

prywatna opieka medyczna dla pracownika

szkolenia/kursy zawodowe

karnety na siłownie i do klubów fitness

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów ds. marketingu produktu lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista ds. marketingu produktu

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 6 280 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. marketingu produktu otrzymuje pensję od 4 310 PLN do 8 090 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. marketingu produktu zarabia poniżej 4 310 PLN brutto. Na zarobki powyżej 8 090 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. marketingu produktu.

Czym zajmuje się specjalista ds. marketingu produktu?

Zadania i obowiązki:

  • opracowywanie strategii marketingowej w zakresie powierzonego produktu lub grupy produktów,
  • zarządzanie marketingiem produktu,
  • monitorowanie pozycji produktu na rynku,
  • wprowadzanie na rynek nowego produktu,
  • poszukiwanie nowych rynków zbytu dla produktu.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. marketingu produktu, specjalista do spraw marketingu produktu.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Weź udział w największej konferencji o wynagrodzeniach!    zobacz więcej