Lista stanowisk

Ile zarabia koordynator serwisu?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki koordynatorów serwisu

Zebrana przez nas liczba ankiet dla stanowiska koordynator serwisu jest za mała do wygenerowania raportu premium.
Raport pojawi się jak tylko zgromadzimy odpowiednie dane.

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 828 655 ankietowanych

Brutto
Netto
6 950 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
5 110 PLN
9 210 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje koordynatorów serwisu zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku koordynator serwisu

Kobiety

86

Mężczyźni

501

Benefity na stanowisku koordynator serwisu

telefon komórkowy do użytku prywatnego

komputer przenośny do użytku prywatnego

samochód osobowy do użytku prywatnego

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
koordynatorów serwisu lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku koordynator serwisu

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 6 950 PLN brutto. Co drugi koordynator serwisu otrzymuje pensję od 5 110 PLN do 9 210 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych koordynatorów serwisu zarabia poniżej 5 110 PLN brutto. Na zarobki powyżej 9 210 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych koordynatorów serwisu.

Czym zajmuje się koordynator serwisu?

Zadania i obowiązki:

  • wsparcie techniczne klientów przed i po sprzedaży,
  • instalacja i sprawdzanie sprzętu zakupionego przez klientów,
  • obsługa serwisowa klientów,
  • tworzenie sieci serwisu,
  • rozliczanie napraw gwarancyjnych,
  • przygotowywanie raportów dotyczących działalności działu,
  • kontrola kosztów i zużycia materiałów,
  • kierowanie pracami działu serwisu,
  • tworzenie procedur serwisowych.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: kierownik serwisu, koordynator serwisu.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.