Stefa premium

Czy Twój pracodawca informuje Cię o rynkowych stawkach wynagrodzeń?

Wielka Brytania – kierunki studiów, po których absolwenci są najlepiej wynagradzani

ekonomia 33 000

inżynieria 28 000

zarządzanie 27 000

*rocznie w GBP

Małopolskie Forum Dobrych Praktyk Płacowych

Sprawdź co zyskasz wykupując pełny dostęp do naszego portalu

Newsletter

Zapisz się na newsletter portalu wynagrodzenia.pl

Sprawdź, ile zarabia:

Konstruktor 4670 PLN
Audytor zewnętrzny 5700 PLN
Analityk finansowy 5645 PLN
Kierowca autobusu 3133 PLN
Psycholog 3041 PLN
Technik farmacji 2853 PLN
Doradca personalny 3793 PLN
Rzeźnik 2813 PLN
Kierownik archiwum 4168 PLN
UI/UX Designer 7346 PLN

wynagrodzenia - wrzesień 2017

sektor przedsiębiorstw - 4 473 PLN
- 0.4% (m/m)    6% (r/r)

płaca minimalna - 2017 2 000 PLN

PKB - II kw. (r/r) 103.9%

inflacja - wrzesień 2017 (r/r) 0%

Wynagradzanie menedżerów wyższego szczebla

Zajmujesz się zawodowo wynagrodzeniami?
Zapraszamy Cię do strefy przeznaczonej dla profesjonalistów.

Płaca zespołowa - wynagrodzenie grup pracowników wykonujących podobną pracę.

pozwala na porównanie 41 wskaźników w następujących obszarach

Moja Płaca – zarobki na stanowiskach

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Moja Płaca - 851 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 445 tysięcy osób

Ostatnia aktualizacja danych: marzec 2017

Grupa stanowisk: obsługa klienta

Próba: 3369 - specjalistów ds. obsługi klienta

Liczba mężczyzn:
1076 (32%)
Liczba kobiet:
2293 (68%)

Dane pochodzą z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń.
Dołącz do ponad 1 275 000 osób, które wzięły udział w naszej ankiecie.

Czym zajmuje się specjalista ds. obsługi klienta?

Zadania i obowiązki:

  • utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i bezpośrednich z klientami - udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów,
  • pośredniczenie w kontaktach między klientem, a realizatorem usługi w firmie,
  • prowadzenie korespondencji z klientami i potencjalnymi klientami,
  • przyjmowanie reklamacji od klientów,
  • przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami,
  • badanie potrzeb klientów i ewentualnie proponowanie alternatywnych produktów.

Szczegółowe dane o wynagrodzeniach na 671 stanowiskach dostępne tylko w strefie premium portalu wynagrodzenia.pl

Zarobki specjalistów ds. obsługi klienta

Miesięczne wynagrodzenie całkowite brutto na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta

25% osób zarabia mniej niż 2 813 PLN

mediana 3 584 PLN

25% osób zarabia więcej niż 4 670 PLN

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 3 584 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi klienta otrzymuje pensję od 2 813 PLN do 4 670 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi klienta zarabia poniżej 2 813 PLN brutto. Na zarobki powyżej 4 670 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi klienta .

Potrzebujesz więcej szczegółowych danych o zarobkach specjalistów ds. obsługi klienta ?

Od czego zależą płace specjalistów ds. obsługi klienta ?

Na wysokość wynagrodzenia mają wpływ czynniki takie jak:

  • wielkość firmy,
  • kapitał firmy,
  • wykształcenie,
  • staż pracy,
  • region zatrudnienia.

Dowiedz się jak powyższe czynniki wpływają na wynagrodzenie!

Na jakie świadczenia pozapłacowe może liczyć specjalista ds. obsługi klienta?

Najczęściej otrzymywane przez specjalistów ds. obsługi klienta benefity.

prywatna opieka medyczna
zajęcia sportowo-rekreacyjne (karty sportowe, karnety)
telefon komórkowy

Chcesz dowiedzieć się więcej o zarobkach na tym stanowisku?

Przejdź do pełnego raportu

Chcesz porównać swoje
zarobki z innymi?

Sprawdź, ile powinieneś zarabiać!

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska lub zakupu do narzędzia "Moja Płaca". Z aplikacji można również korzystać bezpłatnie po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Polub wynagrodzenia.pl

Udostępnij