Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki specjalistów ds. obsługi klienta
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 4 370 PLN | 4 940 PLN | 6 000 PLN |
specjalista | 4 700 PLN | 5 550 PLN | 6 790 PLN |
starszy specjalista | 5 380 PLN | 6 290 PLN | 7 710 PLN |
młodszy specjalista | 3 308 PLN | 3 697 PLN | 4 420 PLN |
specjalista | 3 534 PLN | 4 113 PLN | 4 959 PLN |
starszy specjalista | 3 998 PLN | 4 618 PLN | 5 586 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 329 786 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów ds. obsługi klienta zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta (specjalista)
Kobiety
1378
Mężczyźni
456
Benefity na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów ds. obsługi klienta lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 550 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi klienta otrzymuje pensję od 4 700 PLN do 6 790 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi klienta zarabia poniżej 4 700 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 790 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi klienta.
Czym zajmuje się specjalista ds. obsługi klienta?
Zadania i obowiązki:
- utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i bezpośrednich z klientami - udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów,
- pośredniczenie w kontaktach między klientem, a realizatorem usługi w firmie,
- prowadzenie korespondencji z klientami i potencjalnymi klientami,
- przyjmowanie reklamacji od klientów,
- przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami,
- badanie potrzeb klientów i ewentualnie proponowanie alternatywnych produktów.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. obsługi klienta, specjalista do spraw obsługi klienta.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.