Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów ds. obsługi klienta

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista3 970 PLN4 600 PLN5 480 PLN
specjalista4 310 PLN5 140 PLN6 300 PLN
starszy specjalista4 950 PLN5 870 PLN7 200 PLN
młodszy specjalista3 036 PLN3 466 PLN4 066 PLN
specjalista3 268 PLN3 834 PLN4 625 PLN
starszy specjalista3 704 PLN4 331 PLN5 238 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 170 943 ankietowanych

Brutto
Netto
5 140 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 310 PLN
6 300 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów ds. obsługi klienta zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta (specjalista)

Kobiety

1509

Mężczyźni

526

Benefity na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta (specjalista)

prywatna opieka medyczna dla pracownika

karnety na siłownie i do klubów fitness

możliwość pracy zdalnej

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów ds. obsługi klienta lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista ds. obsługi klienta (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 140 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi klienta otrzymuje pensję od 4 310 PLN do 6 300 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi klienta zarabia poniżej 4 310 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 300 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi klienta.

Czym zajmuje się specjalista ds. obsługi klienta?

Zadania i obowiązki:

  • utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i bezpośrednich z klientami - udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów,
  • pośredniczenie w kontaktach między klientem, a realizatorem usługi w firmie,
  • prowadzenie korespondencji z klientami i potencjalnymi klientami,
  • przyjmowanie reklamacji od klientów,
  • przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami,
  • badanie potrzeb klientów i ewentualnie proponowanie alternatywnych produktów.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. obsługi klienta, specjalista do spraw obsługi klienta.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.