Ile zarabia specjalista do spraw obsługi klienta?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki specjalistów do spraw obsługi klienta
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 3 970 PLN | 4 600 PLN | 5 480 PLN |
specjalista | 4 310 PLN | 5 140 PLN | 6 300 PLN |
starszy specjalista | 4 950 PLN | 5 870 PLN | 7 200 PLN |
młodszy specjalista | 3 036 PLN | 3 466 PLN | 4 066 PLN |
specjalista | 3 268 PLN | 3 834 PLN | 4 625 PLN |
starszy specjalista | 3 704 PLN | 4 331 PLN | 5 238 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 175 152 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów do spraw obsługi klienta zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku specjalista do spraw obsługi klienta (specjalista)
Kobiety
1509
Mężczyźni
526
Benefity na stanowisku specjalista do spraw obsługi klienta (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów do spraw obsługi klienta lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku specjalista do spraw obsługi klienta (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 140 PLN brutto. Co drugi specjalista do spraw obsługi klienta otrzymuje pensję od 4 310 PLN do 6 300 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów do spraw obsługi klienta zarabia poniżej 4 310 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 300 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów do spraw obsługi klienta.
Czym zajmuje się specjalista do spraw obsługi klienta?
Zadania i obowiązki:
- utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i bezpośrednich z klientami - udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów,
- pośredniczenie w kontaktach między klientem, a realizatorem usługi w firmie,
- prowadzenie korespondencji z klientami i potencjalnymi klientami,
- przyjmowanie reklamacji od klientów,
- przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami,
- badanie potrzeb klientów i ewentualnie proponowanie alternatywnych produktów.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. obsługi klienta, specjalista do spraw obsługi klienta.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.