Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista do spraw obsługi klienta?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Webinar - jak skutecznie monitorować lukę płacową - Kazimierz Sedlak - 04.03.2024

Zarobki specjalistów do spraw obsługi klienta

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista4 370 PLN4 940 PLN6 000 PLN
specjalista4 700 PLN5 550 PLN6 790 PLN
starszy specjalista5 380 PLN6 290 PLN7 710 PLN
młodszy specjalista3 308 PLN3 697 PLN4 420 PLN
specjalista3 534 PLN4 113 PLN4 959 PLN
starszy specjalista3 998 PLN4 618 PLN5 586 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 261 897 ankietowanych

Brutto
Netto
5 550 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 700 PLN
6 790 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów do spraw obsługi klienta zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista do spraw obsługi klienta (specjalista)

Kobiety

1378

Mężczyźni

456

Benefity na stanowisku specjalista do spraw obsługi klienta (specjalista)

prywatna opieka medyczna dla pracownika

możliwość pracy zdalnej

karnety na siłownie i do klubów fitness

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów do spraw obsługi klienta lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista do spraw obsługi klienta (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 550 PLN brutto. Co drugi specjalista do spraw obsługi klienta otrzymuje pensję od 4 700 PLN do 6 790 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów do spraw obsługi klienta zarabia poniżej 4 700 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 790 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów do spraw obsługi klienta.

Czym zajmuje się specjalista do spraw obsługi klienta?

Zadania i obowiązki:

  • utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i bezpośrednich z klientami - udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów,
  • pośredniczenie w kontaktach między klientem, a realizatorem usługi w firmie,
  • prowadzenie korespondencji z klientami i potencjalnymi klientami,
  • przyjmowanie reklamacji od klientów,
  • przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami,
  • badanie potrzeb klientów i ewentualnie proponowanie alternatywnych produktów.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. obsługi klienta, specjalista do spraw obsługi klienta.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.