Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista do spraw obsługi klienta?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów do spraw obsługi klienta

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista3 000 PLN3 510 PLN4 500 PLN
specjalista3 220 PLN4 000 PLN4 950 PLN
starszy specjalista3 560 PLN4 480 PLN5 410 PLN
młodszy specjalista2 157 PLN2 512 PLN3 202 PLN
specjalista2 310 PLN2 854 PLN3 516 PLN
starszy specjalista2 546 PLN3 188 PLN3 836 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 627 713 ankietowanych

Brutto
Netto
4 000 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
3 220 PLN
4 950 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów do spraw obsługi klienta zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista do spraw obsługi klienta (specjalista)

Kobiety

1071

Mężczyźni

428

Benefity na stanowisku specjalista do spraw obsługi klienta (specjalista)

prywatna opieka medyczna dla pracownika

karnety na siłownie i do klubów fitness

ubezpieczenie na życie/NNW

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów do spraw obsługi klienta lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista do spraw obsługi klienta (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 4 000 PLN brutto. Co drugi specjalista do spraw obsługi klienta otrzymuje pensję od 3 220 PLN do 4 950 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów do spraw obsługi klienta zarabia poniżej 3 220 PLN brutto. Na zarobki powyżej 4 950 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów do spraw obsługi klienta.

Czym zajmuje się specjalista do spraw obsługi klienta?

Zadania i obowiązki:

  • utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i bezpośrednich z klientami - udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów,
  • pośredniczenie w kontaktach między klientem, a realizatorem usługi w firmie,
  • prowadzenie korespondencji z klientami i potencjalnymi klientami,
  • przyjmowanie reklamacji od klientów,
  • przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami,
  • badanie potrzeb klientów i ewentualnie proponowanie alternatywnych produktów.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. obsługi klienta, specjalista do spraw obsługi klienta.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.