Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista do spraw obsługi klienta?

Moja Płaca - 1105 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów do spraw obsługi klienta

Zebrana przez nas liczba ankiet dla stanowiska specjalista do spraw obsługi klienta jest za mała do wygenerowania raportu premium.
Raport pojawi się jak tylko zgromadzimy odpowiednie dane.

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista3 410 PLN3 970 PLN4 800 PLN
specjalista3 640 PLN4 450 PLN5 500 PLN
starszy specjalista3 980 PLN4 800 PLN5 890 PLN
młodszy specjalista0 PLN0 PLN0 PLN
specjalista0 PLN0 PLN0 PLN
starszy specjalista0 PLN0 PLN0 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 860 448 ankietowanych

Brutto
Netto
4 450 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
3 640 PLN
5 500 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów do spraw obsługi klienta zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista do spraw obsługi klienta (specjalista)

Kobiety

1225

Mężczyźni

490

Benefity na stanowisku specjalista do spraw obsługi klienta (specjalista)

prywatna opieka medyczna dla pracownika

karnety na siłownie i do klubów fitness

imprezy integracyjne

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów do spraw obsługi klienta lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista do spraw obsługi klienta (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 4 450 PLN brutto. Co drugi specjalista do spraw obsługi klienta otrzymuje pensję od 3 640 PLN do 5 500 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów do spraw obsługi klienta zarabia poniżej 3 640 PLN brutto. Na zarobki powyżej 5 500 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów do spraw obsługi klienta.

Czym zajmuje się specjalista do spraw obsługi klienta?

Zadania i obowiązki:

  • utrzymywanie kontaktów telefonicznych, mailowych i bezpośrednich z klientami - udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów,
  • pośredniczenie w kontaktach między klientem, a realizatorem usługi w firmie,
  • prowadzenie korespondencji z klientami i potencjalnymi klientami,
  • przyjmowanie reklamacji od klientów,
  • przygotowywanie i kompletowanie danych do negocjacji z klientami,
  • badanie potrzeb klientów i ewentualnie proponowanie alternatywnych produktów.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. obsługi klienta, specjalista do spraw obsługi klienta.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.