Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista do spraw reklamy?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów do spraw reklamy

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 638 342 ankietowanych

Brutto
Netto
4 000 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
3 040 PLN
5 560 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów do spraw reklamy zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista do spraw reklamy

Kobiety

65

Mężczyźni

61

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów do spraw reklamy lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista do spraw reklamy

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 4 000 PLN brutto. Co drugi specjalista do spraw reklamy otrzymuje pensję od 3 040 PLN do 5 560 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów do spraw reklamy zarabia poniżej 3 040 PLN brutto. Na zarobki powyżej 5 560 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów do spraw reklamy.

Czym zajmuje się specjalista do spraw reklamy?

Zadania i obowiązki:

  • wybór odpowiednich mediów reklamowych i opracowywanie media planów,
  • planowanie budżetu reklamowego,
  • nadzór nad tworzeniem materiałów reklamowych,
  • współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami itd.,
  • ocena efektywności działań reklamowych.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. reklamy, specjalista do spraw reklamy.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.