Krakowska Szkoła Wynagrodzeń zaprasza na szkolenia on-line

Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista ds. reklamy?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów ds. reklamy

Zebrana przez nas liczba ankiet dla stanowiska specjalista ds. reklamy jest za mała do wygenerowania raportu premium.
Raport pojawi się jak tylko zgromadzimy odpowiednie dane.

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 849 580 ankietowanych

Brutto
Netto
4 210 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
3 430 PLN
5 360 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów ds. reklamy zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista ds. reklamy

Kobiety

66

Mężczyźni

48

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów ds. reklamy lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista ds. reklamy

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 4 210 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. reklamy otrzymuje pensję od 3 430 PLN do 5 360 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. reklamy zarabia poniżej 3 430 PLN brutto. Na zarobki powyżej 5 360 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. reklamy.

Czym zajmuje się specjalista ds. reklamy?

Zadania i obowiązki:

  • wybór odpowiednich mediów reklamowych i opracowywanie media planów,
  • planowanie budżetu reklamowego,
  • nadzór nad tworzeniem materiałów reklamowych,
  • współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami itd.,
  • ocena efektywności działań reklamowych.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. reklamy, specjalista do spraw reklamy.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.