Zaproszenie do raportu Sedlak & Sedlak 2017

Czy Pana/i zdaniem wynagrodzenia pracowników branży IT będą rosły

10 najlepiej zarabiających piłkarzy świata

Carlos Tevez 615

Oscar 400

Cristiano Ronaldo 365

wysokość wynagrodzenia tygodniowo (tys. GBP)

Newsletter

Zapisz się na newsletter portalu wynagrodzenia.pl

Sprawdź, ile zarabia:

Pracownik budowlany 2553 PLN
Key Account Director 15204 PLN
Dekorator 2653 PLN
Rdzeniarz 2932 PLN
Szlifierz CNC 3613 PLN
Realizator dźwięku 3860 PLN
Rzeźnik 2813 PLN
Archeolog 2709 PLN
Asystent spedytora 2700 PLN
Fizyk medyczny 3475 PLN
Abonament portalu wynagrodzenia.pl

Sprawdź co zyskasz wykupując pełny dostęp do naszego portalu

Raport Płacowy Sedlak & Sedlak 2016

wynagrodzenia - maj 2017

sektor przedsiębiorstw - 4 390 PLN
- 2.2% (m/m)    5.4% (r/r)

płaca minimalna - 2017 2 000 PLN

PKB - IV kw. (r/r) 102.7%

inflacja - maj 2017 (r/r) 1.9%

Zajmujesz się zawodowo wynagrodzeniami?
Zapraszamy Cię do strefy przeznaczonej dla profesjonalistów.

Perki - dodatki do podstawowego uposażenia (pensji).

Wprowadzenie
do wynagradzania

Łączne korzyści z pracy.
Polski model Total Rewards

Systemy premiowania

Wynagradzanie kadry menadżerskiej

Benefity pozapłacowe
- jak uniknąć pułapek podatkowych?


pozwala na porównanie 41 wskaźników w następujących obszarach

Moja Płaca – zarobki na stanowiskach

Ile zarabia kierownik ds. obsługi klienta?

Moja Płaca - 851 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 445 tysięcy osób

Ostatnia aktualizacja danych: marzec 2017

Grupa stanowisk: obsługa klienta

Próba: 1777 - kierowników ds. obsługi klienta

Liczba mężczyzn:
773 (44%)
Liczba kobiet:
1004 (56%)

Dane pochodzą z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń.
Dołącz do ponad 1 275 000 osób, które wzięły udział w naszej ankiecie.

Czym zajmuje się kierownik ds. obsługi klienta?

Zadania i obowiązki:

  • przygotowywanie analiz i raportów dla działu sprzedaży oraz przedstawianie wniosków z dokonywanych analiz,
  • zarządzanie zespołem osób pracujących bezpośrednio i pośrednio z klientami („help desk” lub „call center”),
  • monitorowanie i analiza jakości obsługi klientów,
  • konsultacje zarówno dla klientów wewnętrznych, jak i zewnętrznych,
  • nadzorowanie systemów informacji marketingowej (w tym badania rynku, analiza potencjału rynku badania satysfakcji klientów, jakości obsługi, nadzór nad merytoryczną zawartością i wykorzystaniem baz danych klientów),
  • współudział w wyznaczaniu segmentów docelowych dla działań marketingu, sprzedaży oraz obsługi posprzedażowej,
  • współpraca z działami marketingu oraz sprzedaży,
  • tworzenie narzędzi do oceny pracy Przedstawicieli Handlowych.

Szczegółowe dane o wynagrodzeniach na 671 stanowiskach dostępne tylko w abonamencie portalu wynagrodzenia.pl

Zarobki kierowników ds. obsługi klienta

Miesięczne wynagrodzenie całkowite brutto na stanowisku kierownik ds. obsługi klienta

25% osób zarabia mniej niż 3 950 PLN

mediana 5 430 PLN

25% osób zarabia więcej niż 7 815 PLN

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 430 PLN brutto. Co drugi kierownik ds. obsługi klienta otrzymuje pensję od 3 950 PLN do 7 815 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych kierowników ds. obsługi klienta zarabia poniżej 3 950 PLN brutto. Na zarobki powyżej 7 815 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych kierowników ds. obsługi klienta .

Potrzebujesz więcej szczegółowych danych o zarobkach kierowników ds. obsługi klienta ?

Od czego zależą płace kierowników ds. obsługi klienta ?

Na wysokość wynagrodzenia mają wpływ czynniki takie jak:

  • wielkość firmy,
  • kapitał firmy,
  • wykształcenie,
  • staż pracy,
  • region zatrudnienia.

Dowiedz się jak powyższe czynniki wpływają na wynagrodzenie!

Na jakie świadczenia pozapłacowe może liczyć kierownik ds. obsługi klienta?

Najczęściej otrzymywane przez kierowników ds. obsługi klienta benefity.

telefon komórkowy
komputer przenośny
prywatna opieka medyczna

Chcesz dowiedzieć się więcej o zarobkach na tym stanowisku?

Przejdź do pełnego raportu

Chcesz porównać swoje
zarobki z innymi?

Sprawdź, ile powinieneś zarabiać!

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Poniższe dane mają charakter orientacyjny i przeznaczone są do użytku osobistego.
Ich kopiowanie, przetwarzanie i wykorzystywanie w innych celach wymaga pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Polub wynagrodzenia.pl

Udostępnij