Lista stanowisk

Ile zarabia kierownik do spraw obsługi klienta?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki kierowników do spraw obsługi klienta

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 657 402 ankietowanych

Brutto
Netto
5 370 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 000 PLN
7 830 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje kierowników do spraw obsługi klienta zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku kierownik do spraw obsługi klienta

Kobiety

1493

Mężczyźni

1226

Benefity na stanowisku kierownik do spraw obsługi klienta

prywatna opieka medyczna dla pracownika

telefon komórkowy do użytku prywatnego

komputer przenośny do użytku prywatnego

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
kierowników do spraw obsługi klienta lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku kierownik do spraw obsługi klienta

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 370 PLN brutto. Co drugi kierownik do spraw obsługi klienta otrzymuje pensję od 4 000 PLN do 7 830 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych kierowników do spraw obsługi klienta zarabia poniżej 4 000 PLN brutto. Na zarobki powyżej 7 830 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych kierowników do spraw obsługi klienta.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: kierownik ds. obsługi klienta, kierownik działu obsługi klienta, kierownik do spraw obsługi klienta.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.