Lista stanowisk

Ile zarabia dyrektor działu obsługi klienta?

Moja Płaca - 1105 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki dyrektorów działów obsługi klienta

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 896 605 ankietowanych

Brutto
Netto
14 840 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
9 610 PLN
21 510 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje dyrektorów działów obsługi klienta zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku dyrektor działu obsługi klienta

Kobiety

35

Mężczyźni

28

Benefity na stanowisku dyrektor działu obsługi klienta

telefon komórkowy do użytku prywatnego

możliwość pracy zdalnej

komputer przenośny do użytku prywatnego

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
dyrektorów działów obsługi klienta lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku dyrektor działu obsługi klienta

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 14 840 PLN brutto. Co drugi dyrektor działu obsługi klienta otrzymuje pensję od 9 610 PLN do 21 510 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych dyrektorów działów obsługi klienta zarabia poniżej 9 610 PLN brutto. Na zarobki powyżej 21 510 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych dyrektorów działów obsługi klienta.

Czym zajmuje się dyrektor działu obsługi klienta?

Zadania i obowiązki:

  • zarządzanie i nadzór nad wszystkimi aspektami pracy działu obsługi klienta,
  • tworzenie i wdrażanie procedur związanych z obsługą klienta,
  • zapewnianie wysokiej jakości świadczonych przez dział usług,
  • zarządzanie pracą podległego personelu,
  • podejmowanie decyzji w przypadkach szczególnie trudnych lub dotyczących kluczowych klientów

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Weź udział w największej konferencji o wynagrodzeniach!    zobacz więcej