Raporty płacowe dla firm
Polityka świadczeń dodatkowych w 2012 roku

- 144 przedsiębiorstwa
- 62 świadczenia
- 19 kategorii
- 81 stron
Raport dostępny jako:

W badaniu wzięły udział 144 przedsiębiorstwa z całej Polski.
Raport składa się z trzech części.
W części I przedstawiono dane dotyczące oferty świadczeń dodatkowych w przedsiębiorstwach w 2012 roku.
Analizy zaprezentowane w II części obejmują takie kwestie jak: wartość pakietów świadczeń, informowanie pracowników o wartości benefitów, partycypacja pracowników w kosztach świadczeń dodatkowych.
W części III zamieszczono informacje dotyczące zarządzania systemem benefitów w firmie, a więc: outsourcingu benefitów, różnicowania świadczeń w obrębie różnych grup pracowników i monitorowania programów świadczeń.
Na potrzeby niniejszego raportu stworzono rozbudowaną listę świadczeń dodatkowych, obejmującą ponad 60 różnych benefitów pracowniczych pogrupowanych w 19 następujących kategorii:
Raport składa się z trzech części.
W części I przedstawiono dane dotyczące oferty świadczeń dodatkowych w przedsiębiorstwach w 2012 roku.
Analizy zaprezentowane w II części obejmują takie kwestie jak: wartość pakietów świadczeń, informowanie pracowników o wartości benefitów, partycypacja pracowników w kosztach świadczeń dodatkowych.
W części III zamieszczono informacje dotyczące zarządzania systemem benefitów w firmie, a więc: outsourcingu benefitów, różnicowania świadczeń w obrębie różnych grup pracowników i monitorowania programów świadczeń.
Świadczenia ujęte w raporcie
Na potrzeby niniejszego raportu stworzono rozbudowaną listę świadczeń dodatkowych, obejmującą ponad 60 różnych benefitów pracowniczych pogrupowanych w 19 następujących kategorii:
- opieka zdrowotna,
- ubezpieczenia,
- emerytury,
- udziały w firmie,
- profilaktyka zdrowotna,
- rekreacja i wypoczynek,
- kultura,
- rozwój pracownika,
- świadczenia prorodzinne,
- ruchomy czas pracy,
- doradztwo,
- pomoc finansowa,
- mieszkanie,
- wyżywienie,
- dojazd do pracy,
- samochód,
- telefon,
- komputer,
- zniżki na produkty firmy.
W celu uzyskania dodatkowych informacji zapraszamy do kontaktu:
telefon: 12 423 00 41
mail: [email protected]
Niniejszy dokument służy wyłącznie do użytku wewnętrznego. Żadna jego część nie może być rozpowszechniania, cytowana lub kopiowana bez wcześniejszej pisemnej zgody Sedlak & Sedlak.
Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem dokumentu do użytku zewnętrznego (realizacja usług z wykorzystaniem analiz zawartych w raporcie) prosimy o kontakt telefoniczny 12 625 59 10 lub o uzupełnienie formularza

Potrzebujesz więcej informacji?
Dział analiz wynagrodzeń odpowie na Twoje pytania
+48 12 625 59 10
Zapytaj o raport
Raport bezpłatny dla zalogowanych użytkowników premium.Zobacz wszystkie korzyści płynące z dostępu do
strefy premium.
Aplikacja raportyplacowe.pl
Zapraszamy do przetestowania możliwości naszych raportów płacowych
Zobacz raport demo