Lista stanowisk

Ile zarabia social media manager?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Webinar - jak skutecznie monitorować lukę płacową - Kazimierz Sedlak - 04.03.2024

Zarobki social media managerów

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista4 210 PLN4 720 PLN5 900 PLN
specjalista5 100 PLN6 040 PLN7 350 PLN
starszy specjalista6 360 PLN7 880 PLN10 400 PLN
młodszy specjalista3 200 PLN3 547 PLN4 352 PLN
specjalista3 807 PLN4 448 PLN5 341 PLN
starszy specjalista4 665 PLN5 702 PLN7 419 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 258 437 ankietowanych

Brutto
Netto
6 040 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
5 100 PLN
7 350 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje social media managerów zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku social media manager (specjalista)

Kobiety

148

Mężczyźni

53

Benefity na stanowisku social media manager (specjalista)

możliwość pracy zdalnej

prywatna opieka medyczna dla pracownika

karnety na siłownie i do klubów fitness

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
social media managerów lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku social media manager (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 6 040 PLN brutto. Co drugi social media manager otrzymuje pensję od 5 100 PLN do 7 350 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych social media managerów zarabia poniżej 5 100 PLN brutto. Na zarobki powyżej 7 350 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych social media managerów.

Czym zajmuje się social media manager?

Zadania i obowiązki:

  • pozyskiwanie (zakup) przestrzeni w wybranym medium (czas antenowy, powierzchnia reklamowa, itp.),
  • współpraca i kontakty z mediami,
  • współtworzenie strategii reklamowej firmy,
  • prowadzenie działań związanych z budowaniem wizerunku powierzonej marki,
  • monitorowanie działań reklamowych konkurencji.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: media Manager, social media manager.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.