XIV krakowskie forum wynagrodzeń

Do konferencji pozostało:

Dowiedz się więcej
Lista stanowisk

Ile zarabia pracownik działu reklamacji?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki pracowników działów reklamacji

Zebrana przez nas liczba ankiet dla stanowiska pracownik działu reklamacji jest za mała do wygenerowania raportu premium.
Raport pojawi się jak tylko zgromadzimy odpowiednie dane.

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 827 033 ankietowanych

Brutto
Netto
3 460 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
3 020 PLN
4 120 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje pracowników działów reklamacji zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku pracownik działu reklamacji

Kobiety

66

Mężczyźni

28

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
pracowników działów reklamacji lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku pracownik działu reklamacji

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 3 460 PLN brutto. Co drugi pracownik działu reklamacji otrzymuje pensję od 3 020 PLN do 4 120 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych pracowników działów reklamacji zarabia poniżej 3 020 PLN brutto. Na zarobki powyżej 4 120 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych pracowników działów reklamacji.

Czym zajmuje się pracownik działu reklamacji?

Zadania i obowiązki:

  • udzielanie odpowiedzi na pytania klientów,
  • troska o zadowolenie klienta i dobry wizerunek firmy,
  • przyjmowanie oraz załatwianie reklamacji,
  • udzielanie instrukcji o użytkowaniu produktu,
  • oferowanie i sprzedaż nowych lub dodatkowych produktów czy usług.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.