Lista stanowisk

Ile zarabia inżynier wsparcia technicznego it (helpdesk)?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki inżynierów wsparcia technicznego it (helpdesk)

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista3 630 PLN4 070 PLN5 110 PLN
specjalista4 260 PLN5 470 PLN7 370 PLN
starszy specjalista5 460 PLN7 120 PLN9 010 PLN
młodszy specjalista2 595 PLN2 902 PLN3 627 PLN
specjalista3 035 PLN3 878 PLN5 202 PLN
starszy specjalista3 870 PLN5 028 PLN6 345 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 683 082 ankietowanych

Brutto
Netto
5 470 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 260 PLN
7 370 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje inżynierów wsparcia technicznego it (helpdesk) zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku inżynier wsparcia technicznego it (helpdesk) (specjalista)

Kobiety

25

Mężczyźni

218

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
inżynierów wsparcia technicznego it (helpdesk) lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku inżynier wsparcia technicznego it (helpdesk) (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 470 PLN brutto. Co drugi inżynier wsparcia technicznego it (helpdesk) otrzymuje pensję od 4 260 PLN do 7 370 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych inżynierów wsparcia technicznego it (helpdesk) zarabia poniżej 4 260 PLN brutto. Na zarobki powyżej 7 370 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych inżynierów wsparcia technicznego it (helpdesk).

Czym zajmuje się inżynier wsparcia technicznego it (helpdesk)?

Zadania i obowiązki:

  • zapewnia odpowiedni poziom obsługi klienta,
  • odpowiada za doradztwo techniczne klientom,
  • przyjmuje zgłoszenia, rejestruje i rozwiązuje problemy (także te bardziej zaawansowane) lub przekazuje problemy do innych zespołów wsparcia i je nadzoruje,
  • utrzymuje dokumentację związaną z procesami i konfiguracją,
  • raportuje statystyki dotyczące zgłoszeń otrzymanych, rozwiązanych i w toku,
  • zapewnia ochronę danych personalnych i biznesowych.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.