Ile zarabia inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk)?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk)
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 4 600 PLN | 5 550 PLN | 6 710 PLN |
specjalista | 6 000 PLN | 7 410 PLN | 8 970 PLN |
starszy specjalista | 7 290 PLN | 9 490 PLN | 11 550 PLN |
młodszy specjalista | 3 466 PLN | 4 113 PLN | 4 904 PLN |
specjalista | 4 420 PLN | 5 382 PLN | 6 445 PLN |
starszy specjalista | 5 299 PLN | 6 799 PLN | 8 204 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 331 204 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk) zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) (specjalista)
Kobiety
38
Mężczyźni
350
Benefity na stanowisku inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk) lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 7 410 PLN brutto. Co drugi inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) otrzymuje pensję od 6 000 PLN do 8 970 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk) zarabia poniżej 6 000 PLN brutto. Na zarobki powyżej 8 970 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk).
Czym zajmuje się inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk)?
Zadania i obowiązki:
- zapewnia odpowiedni poziom obsługi klienta,
- odpowiada za doradztwo techniczne klientom,
- przyjmuje zgłoszenia, rejestruje i rozwiązuje problemy (także te bardziej zaawansowane) lub przekazuje problemy do innych zespołów wsparcia i je nadzoruje,
- utrzymuje dokumentację związaną z procesami i konfiguracją,
- raportuje statystyki dotyczące zgłoszeń otrzymanych, rozwiązanych i w toku,
- zapewnia ochronę danych personalnych i biznesowych.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.