Lista stanowisk

Ile zarabia inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk)?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk)

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista4 030 PLN4 840 PLN5 600 PLN
specjalista5 000 PLN6 250 PLN7 620 PLN
starszy specjalista5 790 PLN7 760 PLN9 820 PLN
młodszy specjalista3 041 PLN3 559 PLN4 043 PLN
specjalista3 660 PLN4 496 PLN5 462 PLN
starszy specjalista4 171 PLN5 560 PLN6 835 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 105 634 ankietowanych

Brutto
Netto
6 250 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
5 000 PLN
7 620 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk) zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) (specjalista)

Kobiety

41

Mężczyźni

372

Benefity na stanowisku inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) (specjalista)

prywatna opieka medyczna dla pracownika

karnety na siłownie i do klubów fitness

możliwość pracy zdalnej

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk) lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 6 250 PLN brutto. Co drugi inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk) otrzymuje pensję od 5 000 PLN do 7 620 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk) zarabia poniżej 5 000 PLN brutto. Na zarobki powyżej 7 620 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych inżynierów wsparcia technicznego IT (helpdesk).

Czym zajmuje się inżynier wsparcia technicznego IT (helpdesk)?

Zadania i obowiązki:

  • zapewnia odpowiedni poziom obsługi klienta,
  • odpowiada za doradztwo techniczne klientom,
  • przyjmuje zgłoszenia, rejestruje i rozwiązuje problemy (także te bardziej zaawansowane) lub przekazuje problemy do innych zespołów wsparcia i je nadzoruje,
  • utrzymuje dokumentację związaną z procesami i konfiguracją,
  • raportuje statystyki dotyczące zgłoszeń otrzymanych, rozwiązanych i w toku,
  • zapewnia ochronę danych personalnych i biznesowych.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.