Lista stanowisk

Ile zarabia analityk rynku?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki analityków rynku

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista4 500 PLN5 480 PLN6 490 PLN
specjalista4 740 PLN6 070 PLN7 790 PLN
starszy specjalista6 490 PLN7 850 PLN10 670 PLN
młodszy specjalista3 260 PLN3 952 PLN4 664 PLN
specjalista3 430 PLN4 368 PLN5 581 PLN
starszy specjalista4 664 PLN5 624 PLN7 613 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 784 635 ankietowanych

Brutto
Netto
6 070 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 740 PLN
7 790 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje analityków rynku zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku analityk rynku (specjalista)

Kobiety

40

Mężczyźni

59

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
analityków rynku lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku analityk rynku (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 6 070 PLN brutto. Co drugi analityk rynku otrzymuje pensję od 4 740 PLN do 7 790 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych analityków rynku zarabia poniżej 4 740 PLN brutto. Na zarobki powyżej 7 790 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych analityków rynku.

Czym zajmuje się analityk rynku?

Zadania i obowiązki:

  • projektowanie badań marketingowych na potrzeby firmy,
  • realizacja projektów badawczych,
  • współpraca z zewnętrznymi firmami badawczymi,
  • interpretacja wyników badań, opracowywanie raportów, zestawień i analiz, przedstawianie wniosków z badań,
  • gromadzenie niezbędnej wiedzy o rynku, a następnie jej przetwarzanie, archiwizowanie i rozwijanie,
  • współpraca przy formułowaniu strategii marketingowej firmy,
  • prowadzenie stałego monitoringu określonych segmentów rynku,
  • notowanie istotnych zmian zachodzących w tych segmentach.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.