Lista stanowisk

Ile zarabia dyrektor kreatywny?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki dyrektorów kreatywnych

Zebrana przez nas liczba ankiet dla stanowiska dyrektor kreatywny jest za mała do wygenerowania raportu premium.
Raport pojawi się jak tylko zgromadzimy odpowiednie dane.

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 333 413 ankietowanych

Brutto
Netto
14 200 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
10 650 PLN
17 860 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje dyrektorów kreatywnych zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku dyrektor kreatywny

Kobiety

16

Mężczyźni

9

Benefity na stanowisku dyrektor kreatywny

możliwość pracy zdalnej

komputer przenośny do użytku prywatnego

telefon komórkowy do użytku prywatnego

Szczegółowe dane o wynagrodzeniach na 840 stanowiskach
dostępne w strefie premium portalu wynagrodzenia.pl

Dowiedz się więcej

Rozkład zarobków na stanowisku dyrektor kreatywny

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 14 200 PLN brutto. Co drugi dyrektor kreatywny otrzymuje pensję od 10 650 PLN do 17 860 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych dyrektorów kreatywnych zarabia poniżej 10 650 PLN brutto. Na zarobki powyżej 17 860 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych dyrektorów kreatywnych.

Czym zajmuje się dyrektor kreatywny?

Zadania i obowiązki:

  • odpowiedzialność za proces kreacji i jego zgodność ze strategią reklamową klienta,
  • analiza materiałów wytworzonych przez współpracowników i zewnętrznych kooperantów,
  • zarządzanie pracą zespołu działu kreatywnego,
  • planowanie i kontrola realizacji budżetu działu

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Sales Manago