Lista stanowisk

Ile zarabia dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki dyrektorów ds. obsługi kluczowych klientów

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 337 716 ankietowanych

Brutto
Netto
16 900 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
11 840 PLN
24 640 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje dyrektorów ds. obsługi kluczowych klientów zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów

Kobiety

41

Mężczyźni

65

Benefity na stanowisku dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów

telefon komórkowy do użytku prywatnego

samochód osobowy do użytku prywatnego

możliwość pracy zdalnej

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
dyrektorów ds. obsługi kluczowych klientów lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 16 900 PLN brutto. Co drugi dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów otrzymuje pensję od 11 840 PLN do 24 640 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych dyrektorów ds. obsługi kluczowych klientów zarabia poniżej 11 840 PLN brutto. Na zarobki powyżej 24 640 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych dyrektorów ds. obsługi kluczowych klientów.

Czym zajmuje się dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów?

Zadania i obowiązki:

  • tworzenie i realizowanie strategii sprzedaży i obsługi kluczowych klientów firmy,
  • zarządzanie podległym zespołem Key Account Managerów,
  • opieka nad klientami korporacyjnymi,
  • realizowanie planu sprzedaży w ramach strategii opracowanej dla kluczowych klientów,
  • tworzenie nowych rynków zbytu w zakresie kluczowych klientów,
  • prowadzenie negocjacji z kluczowymi kontrahentami.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: key Account Director, dyrektor ds. kluczowych klientów, dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów, dyrektor do spraw kluczowych klientów, dyrektor do spraw obsługi kluczowych klientów.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Sales Manago