Lista stanowisk

Ile zarabia dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki dyrektorów ds. obsługi kluczowych klientów

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 361 438 ankietowanych

Brutto
Netto
16 460 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
12 740 PLN
24 920 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje dyrektorów ds. obsługi kluczowych klientów zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów

Kobiety

45

Mężczyźni

66

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
dyrektorów ds. obsługi kluczowych klientów lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 16 460 PLN brutto. Co drugi dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów otrzymuje pensję od 12 740 PLN do 24 920 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych dyrektorów ds. obsługi kluczowych klientów zarabia poniżej 12 740 PLN brutto. Na zarobki powyżej 24 920 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych dyrektorów ds. obsługi kluczowych klientów.

Czym zajmuje się dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów?

Zadania i obowiązki:

  • tworzenie i realizowanie strategii sprzedaży i obsługi kluczowych klientów firmy,
  • zarządzanie podległym zespołem Key Account Managerów,
  • opieka nad klientami korporacyjnymi,
  • realizowanie planu sprzedaży w ramach strategii opracowanej dla kluczowych klientów,
  • tworzenie nowych rynków zbytu w zakresie kluczowych klientów,
  • prowadzenie negocjacji z kluczowymi kontrahentami.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: key Account Director, dyrektor ds. kluczowych klientów, dyrektor ds. obsługi kluczowych klientów, dyrektor do spraw kluczowych klientów, dyrektor do spraw obsługi kluczowych klientów.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Sales Manago
Krakowskie Forum Wynagrodzeń