Artykuły

Wynagradzanie pracowników call center

09.11.2015 Grzegorz Spólnik
Artykuł prezentuje podstawowe zasady wynagradzania pracowników call center, ułatwiające efektywne wykorzystania środków przeznaczonych na płace, które stanowią zazwyczaj znaczącą część budżetu tego typu przedsięwzięć. Na wstępie opisano reguły ustalania właściwej wysokości płacy zasadniczej. W dalszej części artykułu skoncentrowano się na kwestii premiowania, w tym między innymi na wyborze właściwych kryteriów oceny efektywności zatrudnionych. Na zakończenie poruszono problematykę innych elementów wynagrodzenia, takich jak nagrody w konkursach, elastyczny czas pracy, możliwości rozwoju zawodowego oraz pozytywna atmosfera w miejscu pracy. Artykuł zawiera 1 wykres.
Grzegorz Spólnik

Materiał dostępny tylko dla użytkowników którzy w pełni uzupełnili swój profil.


Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta wystarczy:

Zarejestrować się

Po rejestracji otrzymasz:

  • dostęp do 2849 artykułów,
  • co tydzień najnowsze informacje ze świata wynagrodzeń.
Zarejestruj się

lub

Wykupić dostęp premium

Stając się użytkownikiem premium portalu wynagrodzenia.pl otrzymasz:

  • dostęp do 3636 artykułów,
  • dostęp do 840 raportów stanowiskowych,
  • dostęp do wybranych raportów płacowych,
  • do 50% zniżki na najnowsze raporty,
  • e-booki o motywowaniu,
  • oraz inne korzyści.
Dowiedz się więcej
Wybierz opcję dostosowana do Twoich potrzeb! Przetestuj strefę premium.
Przypominamy, że zgodnie z pkt 2.6 - 2.7 regulaminu kopiowanie, przetwarzanie i wykorzystywanie tekstów oraz danych portalu w innych celach niż do użytku osobistego wymaga pisemnej zgody redakcji.
Wynagrodzenie brutto - ile to jest netto?

Wszystkie podane w artykule stawki wynagrodzeń są kwotami brutto. Zawierają potrącane od pensji składki na ubezpieczenia społeczne, ubezpieczenie zdrowotne oraz zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych. Kalkulator brutto - netto pozwala na szybkie przeliczenie podanych stawek na pensję, którą pracownik otrzyma "na rękę".