Zajmujesz się zawodowo wynagrodzeniami?
Zapraszamy Cię do strefy przeznaczonej dla profesjonalistów.

Stefa premium

Sprawdź co zyskasz wykupując pełny dostęp do naszego portalu

pozwala na porównanie 43 wskaźników w następujących obszarach

Księgarnia

Zarządzanie efektywnością kluczem do sukcesu firmy

10.05.2016
Zarządzanie efektywnością kluczem do sukcesu firmy

Autor: Diana Turek

Wydawca: Sedlak & Sedlak, Kraków 2016

Liczba stron : 34

26.25 PLN w tym 5% VAT
Kup teraz

Publikacja bezpłatna dla zalogowanych użytkowników premium

Co przyczynia się do tego, że dwie firmy o podobnej wielkości, działające w jednej branży i będące na rynku mniej więcej przez podobny okres, osiągają różne wyniki? Eksperci zajmują się tego typu problemami od lat. Wielu z nich odpowiedzi doszukuje się w poziomie efektywności organizacji. Oczywiste jest natomiast, że sukces organizacji ściśle wiąże się z wydajnością oraz produktywnością skutecznie zmotywowanych pracowników. Trzeba pamiętać, że zarządzanie efektywnością to ciągły proces komunikowania i objaśniania zakresu obowiązków pracy, priorytetów i oczekiwań co do poziomu wykonania, w celu zapewnienia wzajemnego zrozumienia pomiędzy przełożonym a pracownikami. Aby przekonać się czy organizacja jest dobrze zarządzana i czyni satysfakcjonujące postępy, należy umiejętnie mierzyć efektywność pracowników oraz firmy. Do przeprowadzenia takiego pomiaru niezbędne są właściwie dobrane narzędzia.

Spis treści:
  1. Cel: High Performance

  2. Zarządzanie efektywnością

  3. Uwarunkowanie efektywności

  4. Potrzeba zarządzania efektywnością w firmie

  5. Pomiar dla lepszego zarządzania organizacją

  6. Wskaźniki poziomu wykonania