Raport płacowy Sedlak & Sedlak 2018 Stefa premium Świadczenia dodatkowe w oczach pracowników w 2018 roku

Zajmujesz się zawodowo wynagrodzeniami?
Zapraszamy Cię do strefy przeznaczonej dla profesjonalistów.

Sprawdź co zyskasz wykupując pełny dostęp do naszego portalu

Raport wskaźnikiHR 2019 zaproszenie

pozwala na porównanie 41 wskaźników w następujących obszarach

Księgarnia

Zarządzanie efektywnością kluczem do sukcesu firmy

10.05.2016
Zarządzanie efektywnością kluczem do sukcesu firmy

Autor: Diana Turek

Wydawca: Sedlak & Sedlak, Kraków 2016

Liczba stron : 34

30.75 PLN w tym 23% VAT
Kup teraz

Publikacja bezpłatna dla zalogowanych użytkowników premium

Co przyczynia się do tego, że dwie firmy o podobnej wielkości, działające w jednej branży i będące na rynku mniej więcej przez podobny okres, osiągają różne wyniki? Eksperci zajmują się tego typu problemami od lat. Wielu z nich odpowiedzi doszukuje się w poziomie efektywności organizacji. Oczywiste jest natomiast, że sukces organizacji ściśle wiąże się z wydajnością oraz produktywnością skutecznie zmotywowanych pracowników. Trzeba pamiętać, że zarządzanie efektywnością to ciągły proces komunikowania i objaśniania zakresu obowiązków pracy, priorytetów i oczekiwań co do poziomu wykonania, w celu zapewnienia wzajemnego zrozumienia pomiędzy przełożonym a pracownikami. Aby przekonać się czy organizacja jest dobrze zarządzana i czyni satysfakcjonujące postępy, należy umiejętnie mierzyć efektywność pracowników oraz firmy. Do przeprowadzenia takiego pomiaru niezbędne są właściwie dobrane narzędzia.

Spis treści:
  1. Cel: High Performance

  2. Zarządzanie efektywnością

  3. Uwarunkowanie efektywności

  4. Potrzeba zarządzania efektywnością w firmie

  5. Pomiar dla lepszego zarządzania organizacją

  6. Wskaźniki poziomu wykonania