Zajmujesz się zawodowo wynagrodzeniami?
Zapraszamy Cię do strefy przeznaczonej dla profesjonalistów.

Stefa premium

Sprawdź co zyskasz wykupując pełny dostęp do naszego portalu

pozwala na porównanie 43 wskaźników w następujących obszarach

Księgarnia

Jak wynagradzać pracowników sprzedaży

23.05.2013
Jak wynagradzać pracowników sprzedaży

Autor: Patrycja Grzesińska, Grzegorz Spólnik

ISBN: 978-83-930563-8-5

Wydawca: Sedlak & Sedlak, Kraków 2013

63.00 PLN w tym 5% VAT
Kup teraz

Publikacja bezpłatna dla zalogowanych użytkowników premium

Dlaczego ta książka jest ważna? Po pierwsze, jest to jedyne polskie opracowanie tak szczegółowo opisujące metody wynagradzania handlowców. Po drugie, zebrano w niej wiele praktycznych przykładów budowania systemów płac pracowników sprzedaży. Po trzecie, autorzy w prosty i przystępny sposób omawiają skuteczne, lecz wciąż mało znane w naszym kraju strategie konstruowania pakietów płacowych. Pokazują, jak powiązać wynagrodzenie nie tylko z wielkością sprzedaży, ale również z innymi wskaźnikami efektywności. Podając ciekawe przykłady, zwracają uwagę na to, jakich błędów unikać, oraz doradzają, kiedy poszczególne rozwiązania przyniosą największe korzyści.

Spis treści:

  • Wstęp
  • Rozdział I: Płaca stała i zmienna w wynagradzaniu handlowców
  • Rozdział II: Ustalanie wysokości wynagrodzenia
  • Rozdział III: Wybór kryteriów efektywności
  • Rozdział IV: Ustalanie celów sprzedażowych
  • Rozdział V: Modele wynagradzania sprzedawców
  • Rozdział VI: Efektywność systemów wynagradzania
  • Rozdział VII: Typowe problemy z wynagradzaniem pracowników sprzedaży