Zaproszenie do raportu Sedlak & Sedlak 2017

Czy Pana/i zdaniem wynagrodzenia pracowników branży IT będą rosły

10 najbogatszych kobiet świata w 2016 roku

Liliane Bettencourt 39,5

Alice Walton 33,8

Jacqueline Mars 27

wartość majątku (mld USD)

Jakie benefity chciałbyś otrzymywać od swojego pracodawcy?
Newsletter

Zapisz się na newsletter portalu wynagrodzenia.pl

Sprawdź, ile zarabia:

Redaktor 3936 PLN
Skarbnik 6842 PLN
Krupier 2498 PLN
Kontroler jakości 3230 PLN
Sprzedawca/kasjer 2200 PLN
Archeolog 2709 PLN
Posadzkarz 3230 PLN
Pracownik fizyczny 2700 PLN
Asystent muzealny 2292 PLN
Technik rtg 2371 PLN
Abonament portalu wynagrodzenia.pl

Sprawdź co zyskasz wykupując pełny dostęp do naszego portalu

Raport Płacowy Sedlak & Sedlak 2016

wynagrodzenia - marzec 2017

sektor przedsiębiorstw - 4 577 PLN
6.3% (m/m)    5.2% (r/r)

płaca minimalna - 2017 2 000 PLN

PKB - III kw. (r/r) 102.5%

inflacja - marzec 2017 (r/r) 2%

Zajmujesz się zawodowo wynagrodzeniami?
Zapraszamy Cię do strefy przeznaczonej dla profesjonalistów.

Gratyfikacja - składnik dodatkowy wynagrodzenia, rozumiany jako świadczenie okolicznościowe.

Wprowadzenie
do wynagradzania

Łączne korzyści z pracy.
Polski model Total Rewards

Systemy premiowania

Wynagradzanie kadry menadżerskiej

Benefity pozapłacowe
- jak uniknąć pułapek podatkowych?


pozwala na porównanie 41 wskaźników w następujących obszarach

Moja Płaca – zarobki na stanowiskach

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych?

Moja Płaca - 851 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 445 tysięcy osób

Ostatnia aktualizacja danych: marzec 2017

Grupa stanowisk:

Próba: 420 - specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych

Liczba mężczyzn:
176 (42%)
Liczba kobiet:
244 (58%)

Dane pochodzą z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń.
Dołącz do ponad 1 275 000 osób, które wzięły udział w naszej ankiecie.

Szczegółowe dane o wynagrodzeniach na 671 stanowiskach dostępne tylko w abonamencie portalu wynagrodzenia.pl

Zarobki specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych

Miesięczne wynagrodzenie całkowite brutto na stanowisku specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych

25% osób zarabia mniej niż 3 692 PLN

mediana 4 778 PLN

25% osób zarabia więcej niż 6 126 PLN

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 4 778 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych otrzymuje pensję od 3 692 PLN do 6 126 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia poniżej 3 692 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 126 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych.

Potrzebujesz więcej szczegółowych danych o zarobkach specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych ?

Od czego zależą płace specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych?

Na wysokość wynagrodzenia mają wpływ czynniki takie jak:

  • wielkość firmy,
  • kapitał firmy,
  • wykształcenie,
  • staż pracy,
  • region zatrudnienia.

Dowiedz się jak powyższe czynniki wpływają na wynagrodzenie!

Na jakie świadczenia pozapłacowe może liczyć specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych?

Najczęściej otrzymywane przez specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych benefity.

prywatna opieka medyczna
zajęcia sportowo-rekreacyjne (karty sportowe, karnety)
telefon komórkowy

Chcesz dowiedzieć się więcej o zarobkach na tym stanowisku?

Przejdź do pełnego raportu

Chcesz porównać swoje
zarobki z innymi?

Sprawdź, ile powinieneś zarabiać!

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Poniższe dane mają charakter orientacyjny i przeznaczone są do użytku osobistego.
Ich kopiowanie, przetwarzanie i wykorzystywanie w innych celach wymaga pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Polub wynagrodzenia.pl

Udostępnij