Zaproszenie do raportu Sedlak & Sedlak 2017

Czy Pana/i zdaniem wynagrodzenia pracowników branży IT będą rosły

Najmłodsi z listy najbogatszych Polaków w 2017 roku

Edgar Łukasiewicz 530

Robert Gryn 710

Tomasz Domagała 2 190

*dane w mln PLN

Newsletter

Zapisz się na newsletter portalu wynagrodzenia.pl

Sprawdź, ile zarabia:

Kierownik magazynu 4689 PLN
Pracownik ochrony 1949 PLN
Media planner 4897 PLN
Kurator sądowy 5430 PLN
Synoptyk 4064 PLN
Kowal 2824 PLN
Programista ERP 6516 PLN
Młodszy referent 2345 PLN
Główny spawalnik 6500 PLN
Stary kustosz 3274 PLN
Abonament portalu wynagrodzenia.pl

Sprawdź co zyskasz wykupując pełny dostęp do naszego portalu

Raport Płacowy Sedlak & Sedlak 2016

wynagrodzenia - kwiecień 2017

sektor przedsiębiorstw - 4 489 PLN
- 1.9% (m/m)    4.1% (r/r)

płaca minimalna - 2017 2 000 PLN

PKB - III kw. (r/r) 102.5%

inflacja - kwiecień 2017 (r/r) 2%

Zajmujesz się zawodowo wynagrodzeniami?
Zapraszamy Cię do strefy przeznaczonej dla profesjonalistów.

Siatka płac - lista wynagrodzeń, pokazująca różne poziomy płac na różnych stanowiskach w obrębie jednej firmy.

Wprowadzenie
do wynagradzania

Łączne korzyści z pracy.
Polski model Total Rewards

Systemy premiowania

Wynagradzanie kadry menadżerskiej

Benefity pozapłacowe
- jak uniknąć pułapek podatkowych?


pozwala na porównanie 41 wskaźników w następujących obszarach

Moja Płaca – zarobki na stanowiskach

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych?

Moja Płaca - 851 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 445 tysięcy osób

Ostatnia aktualizacja danych: marzec 2017

Grupa stanowisk:

Próba: 420 - specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych

Liczba mężczyzn:
176 (42%)
Liczba kobiet:
244 (58%)

Dane pochodzą z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń.
Dołącz do ponad 1 275 000 osób, które wzięły udział w naszej ankiecie.

Szczegółowe dane o wynagrodzeniach na 671 stanowiskach dostępne tylko w abonamencie portalu wynagrodzenia.pl

Zarobki specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych

Miesięczne wynagrodzenie całkowite brutto na stanowisku specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych

25% osób zarabia mniej niż 3 692 PLN

mediana 4 778 PLN

25% osób zarabia więcej niż 6 126 PLN

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 4 778 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych otrzymuje pensję od 3 692 PLN do 6 126 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia poniżej 3 692 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 126 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych.

Potrzebujesz więcej szczegółowych danych o zarobkach specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych ?

Od czego zależą płace specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych?

Na wysokość wynagrodzenia mają wpływ czynniki takie jak:

  • wielkość firmy,
  • kapitał firmy,
  • wykształcenie,
  • staż pracy,
  • region zatrudnienia.

Dowiedz się jak powyższe czynniki wpływają na wynagrodzenie!

Na jakie świadczenia pozapłacowe może liczyć specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych?

Najczęściej otrzymywane przez specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych benefity.

prywatna opieka medyczna
zajęcia sportowo-rekreacyjne (karty sportowe, karnety)
telefon komórkowy

Chcesz dowiedzieć się więcej o zarobkach na tym stanowisku?

Przejdź do pełnego raportu

Chcesz porównać swoje
zarobki z innymi?

Sprawdź, ile powinieneś zarabiać!

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Poniższe dane mają charakter orientacyjny i przeznaczone są do użytku osobistego.
Ich kopiowanie, przetwarzanie i wykorzystywanie w innych celach wymaga pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Polub wynagrodzenia.pl

Udostępnij