Świadczenia dodatkowe w oczach pracownika w 2012 roku
Raport podzielony jest na cztery części.
W części pierwszej przedstawiono dane dotyczące oferty świadczeń dodatkowych w przedsiębiorstwach w 2012.
Druga część raportu poświęcona jest preferencjom pracowników odnośnie benefitów. Przedstawia ona jakie świadczenia pracownicy szczególnie sobie cenią.
W kolejnej części raportu omówiono między innymi kwestie informowania pracowników o wartości świadczeń oraz możliwościach współfinansowania benefitów przez nich.
W ostatniej części omówiono problematykę oceny programu świadczeń. Przedstawiono informacje o tym, czy i jak często przedsiębiorstwa przeprowadzają badania poziomu satysfakcji zatrudnionych z benefitów, konkurencyjności pakietu świadczeń i skuteczności benefitów w przyciąganiu pracowników do przedsiębiorstwa.
Świadczenia ujęte w raporcie
W opracowaniu uwzględniono rozbudowaną listę świadczeń dodatkowych, obejmującą niemal 70 różnych rodzajów benefitów pracowniczych pogrupowanych w 19 następujących kategorii:
- opieka zdrowotna,
- ubezpieczenia,
- emerytury,
- udziały w firmie,
- profilaktyka zdrowotna,
- rekreacja i wypoczynek,
- kultura,
- rozwój pracownika,
- świadczenia prorodzinne,
- ruchomy czas pracy,
- doradztwo,
- pomoc finansowa,
- mieszkanie,
- wyżywienie,
- dojazd do pracy,
- samochód,
- telefon,
- komputer,
- zniżki na produkty firmy.
Niniejszy dokument służy wyłącznie do użytku wewnętrznego. Żadna jego część nie może być rozpowszechniania, cytowana lub kopiowana bez wcześniejszej pisemnej zgody Sedlak & Sedlak.
Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem dokumentu do użytku zewnętrznego (realizacja usług z wykorzystaniem analiz zawartych w raporcie) prosimy o kontakt telefoniczny 12 625 59 10 lub o uzupełnienie formularza
Skontakuj się z działem analiz wynagrodzeń
+48 12 625 59 10
Zapytaj o raport