Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista ds. obsługi skarg i odwołań?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów ds. obsługi skarg i odwołań

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista3 510 PLN3 820 PLN4 350 PLN
specjalista3 520 PLN4 200 PLN4 930 PLN
starszy specjalista4 060 PLN4 840 PLN5 420 PLN
młodszy specjalista0 PLN0 PLN0 PLN
specjalista0 PLN0 PLN0 PLN
starszy specjalista0 PLN0 PLN0 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 746 877 ankietowanych

Brutto
Netto
4 200 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
3 520 PLN
4 930 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów ds. obsługi skarg i odwołań zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista ds. obsługi skarg i odwołań (specjalista)

Kobiety

133

Mężczyźni

101

Benefity na stanowisku specjalista ds. obsługi skarg i odwołań (specjalista)

prywatna opieka medyczna dla pracownika

karnety na siłownie i do klubów fitness

imprezy integracyjne

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów ds. obsługi skarg i odwołań lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista ds. obsługi skarg i odwołań (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 4 200 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi skarg i odwołań otrzymuje pensję od 3 520 PLN do 4 930 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi skarg i odwołań zarabia poniżej 3 520 PLN brutto. Na zarobki powyżej 4 930 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi skarg i odwołań.

Czym zajmuje się specjalista ds. obsługi skarg i odwołań?

Zadania i obowiązki:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji,
  • współpraca z klientami, serwisami, dostawcami i producentami,
  • raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. reklamacji, specjalista ds. obsługi reklamacji, specjalista ds. obsługi skarg i odwołań, specjalista do spraw reklamacji, specjalista do spraw obsługi reklamacji, specjalista do spraw obsługi skarg i odwołań.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.