Ile zarabia specjalista ds. obsługi reklamacji?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki specjalistów ds. obsługi reklamacji
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 3 860 PLN | 4 100 PLN | 4 440 PLN |
specjalista | 3 890 PLN | 4 500 PLN | 5 430 PLN |
starszy specjalista | 4 490 PLN | 5 520 PLN | 6 310 PLN |
młodszy specjalista | 2 932 PLN | 3 085 PLN | 3 302 PLN |
specjalista | 2 952 PLN | 3 341 PLN | 3 935 PLN |
starszy specjalista | 3 335 PLN | 3 993 PLN | 4 538 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 058 155 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów ds. obsługi reklamacji zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku specjalista ds. obsługi reklamacji (specjalista)
Kobiety
144
Mężczyźni
130
Benefity na stanowisku specjalista ds. obsługi reklamacji (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów ds. obsługi reklamacji lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku specjalista ds. obsługi reklamacji (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 4 500 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi reklamacji otrzymuje pensję od 3 890 PLN do 5 430 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi reklamacji zarabia poniżej 3 890 PLN brutto. Na zarobki powyżej 5 430 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi reklamacji.
Czym zajmuje się specjalista ds. obsługi reklamacji?
Zadania i obowiązki:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji,
- współpraca z klientami, serwisami, dostawcami i producentami,
- raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. reklamacji, specjalista ds. obsługi reklamacji, specjalista ds. obsługi skarg i odwołań, specjalista do spraw reklamacji, specjalista do spraw obsługi reklamacji, specjalista do spraw obsługi skarg i odwołań.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.