Ile zarabia specjalista ds. obsługi reklamacji?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki specjalistów ds. obsługi reklamacji
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 337 388 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów ds. obsługi reklamacji zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku specjalista ds. obsługi reklamacji
Kobiety
216
Mężczyźni
173
Benefity na stanowisku specjalista ds. obsługi reklamacji
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów ds. obsługi reklamacji lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku specjalista ds. obsługi reklamacji
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 260 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi reklamacji otrzymuje pensję od 4 640 PLN do 6 580 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi reklamacji zarabia poniżej 4 640 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 580 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi reklamacji.
Czym zajmuje się specjalista ds. obsługi reklamacji?
Zadania i obowiązki:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji,
- współpraca z klientami, serwisami, dostawcami i producentami,
- raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. reklamacji, specjalista ds. obsługi reklamacji, specjalista ds. obsługi skarg i odwołań, specjalista do spraw reklamacji, specjalista do spraw obsługi reklamacji, specjalista do spraw obsługi skarg i odwołań.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.