Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista ds. obsługi kluczowych klientów?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów ds. obsługi kluczowych klientów

Brutto
Netto
8 000 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
6 450 PLN
10 440 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 369 681 ankietowanych

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów ds. obsługi kluczowych klientów zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista ds. obsługi kluczowych klientów

4%

Kobiety

343

3%

Mężczyźni

214

Benefity na stanowisku specjalista ds. obsługi kluczowych klientów

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów ds. obsługi kluczowych klientów lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista ds. obsługi kluczowych klientów

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 8 000 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi kluczowych klientów otrzymuje pensję od 6 450 PLN do 10 440 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi kluczowych klientów zarabia poniżej 6 450 PLN brutto. Na zarobki powyżej 10 440 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi kluczowych klientów.

Czym zajmuje się specjalista ds. obsługi kluczowych klientów?

Zadania i obowiązki:

  • nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze strategicznymi klientami,
  • realizacja założonych budżetów sprzedaży,
  • bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy),
  • realizacja celów biznesowych firmy w zakresie promocji produktów i usług firmy, budowanie wizerunku firmy,
  • może koordynować pracę innych pracowników w ramach działań promocyjno-handlowych, których celem jest pozyskanie lub utrzymanie kluczowych klientów firmy.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: key Account Specialist, specjalista ds. kluczowych klientów, specjalista ds. obsługi kluczowych klientów, specjalista do spraw kluczowych klientów, specjalista do spraw obsługi kluczowych klientów.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Sales Manago
Krakowskie Forum Wynagrodzeń