Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista3 300 PLN4 200 PLN4 650 PLN
specjalista4 040 PLN5 000 PLN6 030 PLN
starszy specjalista4 890 PLN6 290 PLN8 000 PLN
młodszy specjalista2 366 PLN2 993 PLN3 306 PLN
specjalista2 881 PLN3 550 PLN4 268 PLN
starszy specjalista3 474 PLN4 449 PLN5 641 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 701 580 ankietowanych

Brutto
Netto
5 000 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 040 PLN
6 030 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych (specjalista)

Kobiety

100

Mężczyźni

63

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 000 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych otrzymuje pensję od 4 040 PLN do 6 030 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia poniżej 4 040 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 030 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych, specjalista ds. relacji z klientem korporacyjnym, specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych, specjalista do spraw relacji z klientem korporacyjnym.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.