Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista3 490 PLN4 290 PLN5 100 PLN
specjalista4 270 PLN5 150 PLN6 390 PLN
starszy specjalista5 210 PLN7 000 PLN8 550 PLN
młodszy specjalista2 548 PLN3 112 PLN3 683 PLN
specjalista3 097 PLN3 718 PLN4 593 PLN
starszy specjalista3 761 PLN5 024 PLN6 117 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 805 350 ankietowanych

Brutto
Netto
5 150 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 270 PLN
6 390 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych (specjalista)

Kobiety

77

Mężczyźni

54

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 150 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych otrzymuje pensję od 4 270 PLN do 6 390 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia poniżej 4 270 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 390 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych, specjalista ds. relacji z klientem korporacyjnym, specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych, specjalista do spraw relacji z klientem korporacyjnym.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.