Ile zarabia specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 331 202 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych
Kobiety
181
Mężczyźni
85
Benefity na stanowisku specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 7 100 PLN brutto. Co drugi specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych otrzymuje pensję od 5 560 PLN do 9 360 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych zarabia poniżej 5 560 PLN brutto. Na zarobki powyżej 9 360 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów ds. obsługi klientów korporacyjnych.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych, specjalista ds. relacji z klientem korporacyjnym, specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych, specjalista do spraw relacji z klientem korporacyjnym.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.