Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista do spraw obsługi reklamacji?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów do spraw obsługi reklamacji

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 341 793 ankietowanych

Brutto
Netto
5 260 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 640 PLN
6 580 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów do spraw obsługi reklamacji zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista do spraw obsługi reklamacji

Kobiety

216

Mężczyźni

173

Benefity na stanowisku specjalista do spraw obsługi reklamacji

prywatna opieka medyczna dla pracownika

karnety na siłownie i do klubów fitness

możliwość pracy zdalnej

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów do spraw obsługi reklamacji lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista do spraw obsługi reklamacji

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 260 PLN brutto. Co drugi specjalista do spraw obsługi reklamacji otrzymuje pensję od 4 640 PLN do 6 580 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów do spraw obsługi reklamacji zarabia poniżej 4 640 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 580 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów do spraw obsługi reklamacji.

Czym zajmuje się specjalista do spraw obsługi reklamacji?

Zadania i obowiązki:

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji,
  • współpraca z klientami, serwisami, dostawcami i producentami,
  • raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. reklamacji, specjalista ds. obsługi reklamacji, specjalista ds. obsługi skarg i odwołań, specjalista do spraw reklamacji, specjalista do spraw obsługi reklamacji, specjalista do spraw obsługi skarg i odwołań.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Sales Manago