Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista do spraw obsługi kluczowych klientów?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów do spraw obsługi kluczowych klientów

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 684 290 ankietowanych

Brutto
Netto
5 700 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 370 PLN
7 670 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów do spraw obsługi kluczowych klientów zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista do spraw obsługi kluczowych klientów

Kobiety

214

Mężczyźni

194

Benefity na stanowisku specjalista do spraw obsługi kluczowych klientów

prywatna opieka medyczna dla pracownika

telefon komórkowy do użytku prywatnego

ubezpieczenie na życie/NNW

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów do spraw obsługi kluczowych klientów lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista do spraw obsługi kluczowych klientów

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 5 700 PLN brutto. Co drugi specjalista do spraw obsługi kluczowych klientów otrzymuje pensję od 4 370 PLN do 7 670 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów do spraw obsługi kluczowych klientów zarabia poniżej 4 370 PLN brutto. Na zarobki powyżej 7 670 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów do spraw obsługi kluczowych klientów.

Czym zajmuje się specjalista do spraw obsługi kluczowych klientów?

Zadania i obowiązki:

  • nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów ze strategicznymi klientami,
  • realizacja założonych budżetów sprzedaży,
  • bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalenie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy),
  • realizacja celów biznesowych firmy w zakresie promocji produktów i usług firmy, budowanie wizerunku firmy,
  • może koordynować pracę innych pracowników w ramach działań promocyjno-handlowych, których celem jest pozyskanie lub utrzymanie kluczowych klientów firmy.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: key account specialist, specjalista ds. kluczowych klientów, specjalista ds. obsługi kluczowych klientów, specjalista do spraw kluczowych klientów, specjalista do spraw obsługi kluczowych klientów.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.