Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów do spraw obsługi klientów korporacyjnych

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 341 790 ankietowanych

Brutto
Netto
7 100 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
5 560 PLN
9 360 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów do spraw obsługi klientów korporacyjnych zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych

Kobiety

181

Mężczyźni

85

Benefity na stanowisku specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych

prywatna opieka medyczna dla pracownika

możliwość pracy zdalnej

karnety na siłownie i do klubów fitness

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów do spraw obsługi klientów korporacyjnych lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 7 100 PLN brutto. Co drugi specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych otrzymuje pensję od 5 560 PLN do 9 360 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów do spraw obsługi klientów korporacyjnych zarabia poniżej 5 560 PLN brutto. Na zarobki powyżej 9 360 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów do spraw obsługi klientów korporacyjnych.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. obsługi klientów korporacyjnych, specjalista ds. relacji z klientem korporacyjnym, specjalista do spraw obsługi klientów korporacyjnych, specjalista do spraw relacji z klientem korporacyjnym.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Sales Manago