Lista stanowisk

Ile zarabia specjalista do spraw badań marketingowych?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki specjalistów do spraw badań marketingowych

Zebrana przez nas liczba ankiet dla stanowiska specjalista do spraw badań marketingowych jest za mała do wygenerowania raportu premium.
Raport pojawi się jak tylko zgromadzimy odpowiednie dane.

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 847 852 ankietowanych

Brutto
Netto
6 310 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 950 PLN
8 260 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje specjalistów do spraw badań marketingowych zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku specjalista do spraw badań marketingowych

Kobiety

102

Mężczyźni

41

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
specjalistów do spraw badań marketingowych lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku specjalista do spraw badań marketingowych

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 6 310 PLN brutto. Co drugi specjalista do spraw badań marketingowych otrzymuje pensję od 4 950 PLN do 8 260 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych specjalistów do spraw badań marketingowych zarabia poniżej 4 950 PLN brutto. Na zarobki powyżej 8 260 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych specjalistów do spraw badań marketingowych.

Czym zajmuje się specjalista do spraw badań marketingowych?

Zadania i obowiązki:

  • planowanie badań marketingowych (analiza potrzeb, wybór narzędzi i procedur badawczych),
  • realizacja badań,
  • analizowanie zgromadzonych danyc i sporządzanie raportów

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: specjalista ds. badań marketingowych, specjalista do spraw badań marketingowych.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.