Lista stanowisk

Ile zarabia pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki pracowników centrów elektronicznej obsługi klienta

Zebrana przez nas liczba ankiet dla stanowiska pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta jest za mała do wygenerowania raportu premium.
Raport pojawi się jak tylko zgromadzimy odpowiednie dane.

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 831 233 ankietowanych

Brutto
Netto
3 500 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
3 100 PLN
4 070 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje pracowników centrów elektronicznej obsługi klienta zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

Kobiety

11

Mężczyźni

6

Szczegółowe dane o wynagrodzeniach na 723 stanowiskach
dostępne w strefie premium portalu wynagrodzenia.pl

Dowiedz się więcej

Rozkład zarobków na stanowisku pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 3 500 PLN brutto. Co drugi pracownik centrum elektronicznej obsługi klienta otrzymuje pensję od 3 100 PLN do 4 070 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych pracowników centrów elektronicznej obsługi klienta zarabia poniżej 3 100 PLN brutto. Na zarobki powyżej 4 070 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych pracowników centrów elektronicznej obsługi klienta.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.