Ile zarabia pracownik call center?
Moja Płaca - 1105 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki pracowników call center
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 3 000 PLN | 3 640 PLN | 4 350 PLN |
specjalista | 3 300 PLN | 3 900 PLN | 5 050 PLN |
starszy specjalista | 3 800 PLN | 4 930 PLN | 5 590 PLN |
młodszy specjalista | 2 203 PLN | 2 654 PLN | 3 155 PLN |
specjalista | 2 414 PLN | 2 837 PLN | 3 648 PLN |
starszy specjalista | 2 767 PLN | 3 564 PLN | 4 029 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 1 896 498 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje pracowników call center zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku pracownik call center (specjalista)
Kobiety
62
Mężczyźni
50
Benefity na stanowisku pracownik call center (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
pracowników call center lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku pracownik call center (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 3 900 PLN brutto. Co drugi pracownik call center otrzymuje pensję od 3 300 PLN do 5 050 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych pracowników call center zarabia poniżej 3 300 PLN brutto. Na zarobki powyżej 5 050 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych pracowników call center.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: konsultant call center, pracownik call center.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.