Ile zarabia pracownik call center?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki pracowników call center
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 3 310 PLN | 3 930 PLN | 4 850 PLN |
specjalista | 3 470 PLN | 4 050 PLN | 5 100 PLN |
starszy specjalista | 3 710 PLN | 4 600 PLN | 5 700 PLN |
młodszy specjalista | 2 581 PLN | 2 977 PLN | 3 564 PLN |
specjalista | 2 684 PLN | 3 053 PLN | 3 724 PLN |
starszy specjalista | 2 836 PLN | 3 405 PLN | 4 107 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 039 045 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje pracowników call center zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku pracownik call center (specjalista)
Kobiety
82
Mężczyźni
48
Benefity na stanowisku pracownik call center (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
pracowników call center lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku pracownik call center (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 4 050 PLN brutto. Co drugi pracownik call center otrzymuje pensję od 3 470 PLN do 5 100 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych pracowników call center zarabia poniżej 3 470 PLN brutto. Na zarobki powyżej 5 100 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych pracowników call center.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: konsultant call center, pracownik call center.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.