Ile zarabia menedżer produktu?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki menedżerów produktu
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 5 050 PLN | 5 960 PLN | 7 230 PLN |
specjalista | 6 800 PLN | 9 030 PLN | 12 040 PLN |
starszy specjalista | 8 810 PLN | 11 320 PLN | 15 000 PLN |
młodszy specjalista | 3 772 PLN | 4 393 PLN | 5 258 PLN |
specjalista | 4 966 PLN | 6 486 PLN | 8 537 PLN |
starszy specjalista | 6 336 PLN | 8 047 PLN | 10 556 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 337 559 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje menedżerów produktu zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku menedżer produktu (specjalista)
Kobiety
126
Mężczyźni
192
Benefity na stanowisku menedżer produktu (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
menedżerów produktu lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku menedżer produktu (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 9 030 PLN brutto. Co drugi menedżer produktu otrzymuje pensję od 6 800 PLN do 12 040 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych menedżerów produktu zarabia poniżej 6 800 PLN brutto. Na zarobki powyżej 12 040 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych menedżerów produktu.
Czym zajmuje się menedżer produktu?
Zadania i obowiązki:
- stworzenie średnioterminowej (rocznej) strategii produktowej,
- nadzorowanie i koordynacja prac związanych z produktem,
- ustalanie planu rozwoju produktu,
- współtworzenie planów marketingowych oraz strategii marketingowej produktu (akcje promocyjne, ustalanie ceny, opracowywanie nowych kanałów sprzedaży),
- rozpoznawanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produktów,
- przygotowywanie danych do raportów oraz analiz marketingowych dla określonego produktu,
- monitorowanie konkurencji oraz trendów rynkowych w zakresie rozwoju nowych produktów,
- weryfikacja merytoryczna materiałów informacyjnych (katalogi, ulotki etc.),
- udział w szkoleniu sił sprzedaży,
- analiza stosownych badań marketingowych,
- współpraca przy realizacji ogólnych strategii marketingowych,
- rozpoznawanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produktów,
- udział w ustalaniu i kontrolowaniu kosztów i cen produktów,
- współpraca z agencjami reklamowymi,
- przygotowywanie akcji promocyjnych,
- zarządzanie zespołem pracującym nad produktem.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: product manager, manager produktu, menedżer produktu.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.