Lista stanowisk

Ile zarabia media planner?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Webinar - jak skutecznie monitorować lukę płacową - Kazimierz Sedlak - 04.03.2024

Zarobki media plannerów

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista4 480 PLN5 380 PLN6 170 PLN
specjalista6 730 PLN7 490 PLN8 630 PLN
starszy specjalista8 500 PLN9 200 PLN10 600 PLN
młodszy specjalista3 384 PLN3 998 PLN4 536 PLN
specjalista4 918 PLN5 435 PLN6 213 PLN
starszy specjalista6 125 PLN6 601 PLN7 556 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 258 455 ankietowanych

Brutto
Netto
7 490 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
6 730 PLN
8 630 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje media plannerów zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku media planner (specjalista)

Kobiety

62

Mężczyźni

20

Benefity na stanowisku media planner (specjalista)

możliwość pracy zdalnej

prywatna opieka medyczna dla pracownika

karnety na siłownie i do klubów fitness

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
media plannerów lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku media planner (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 7 490 PLN brutto. Co drugi media planner otrzymuje pensję od 6 730 PLN do 8 630 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych media plannerów zarabia poniżej 6 730 PLN brutto. Na zarobki powyżej 8 630 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych media plannerów.

Czym zajmuje się media planner?

Zadania i obowiązki:

  • przygotowywanie i opracowywanie planu mediów,
  • dobór najodpowiedniejszego medium z punktu widzenia realizacji strategii marketingowej klienta,
  • przedstawienie propozycji dotyczących czasu i miejsca ukazania się reklamy,
  • analizowanie odbiorców poszczególnych mediów

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.