Lista stanowisk

Ile zarabia media planner?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki media plannerów

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista5 280 PLN6 130 PLN6 770 PLN
specjalista7 300 PLN8 190 PLN9 370 PLN
starszy specjalista9 270 PLN10 460 PLN12 050 PLN
młodszy specjalista3 929 PLN4 509 PLN4 945 PLN
specjalista5 306 PLN5 913 PLN6 718 PLN
starszy specjalista6 649 PLN7 461 PLN8 544 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 350 024 ankietowanych

Brutto
Netto
8 190 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
7 300 PLN
9 370 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje media plannerów zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku media planner (specjalista)

Kobiety

66

Mężczyźni

20

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
media plannerów lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku media planner (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 8 190 PLN brutto. Co drugi media planner otrzymuje pensję od 7 300 PLN do 9 370 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych media plannerów zarabia poniżej 7 300 PLN brutto. Na zarobki powyżej 9 370 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych media plannerów.

Czym zajmuje się media planner?

Zadania i obowiązki:

  • przygotowywanie i opracowywanie planu mediów,
  • dobór najodpowiedniejszego medium z punktu widzenia realizacji strategii marketingowej klienta,
  • przedstawienie propozycji dotyczących czasu i miejsca ukazania się reklamy,
  • analizowanie odbiorców poszczególnych mediów

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Sales Manago