Lista stanowisk

Ile zarabia manager produktu?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki managerów produktu

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista3 830 PLN4 760 PLN5 820 PLN
specjalista4 940 PLN6 350 PLN8 730 PLN
starszy specjalista6 400 PLN8 460 PLN11 290 PLN
młodszy specjalista2 735 PLN3 383 PLN4 122 PLN
specjalista3 509 PLN4 491 PLN6 149 PLN
starszy specjalista4 526 PLN5 961 PLN7 933 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 686 178 ankietowanych

Brutto
Netto
6 350 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 940 PLN
8 730 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje managerów produktu zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku manager produktu (specjalista)

Kobiety

152

Mężczyźni

245

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
managerów produktu lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku manager produktu (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 6 350 PLN brutto. Co drugi manager produktu otrzymuje pensję od 4 940 PLN do 8 730 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych managerów produktu zarabia poniżej 4 940 PLN brutto. Na zarobki powyżej 8 730 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych managerów produktu.

Czym zajmuje się manager produktu?

Zadania i obowiązki:

  • stworzenie średnioterminowej (rocznej) strategii produktowej,
  • nadzorowanie i koordynacja prac związanych z produktem,
  • ustalanie planu rozwoju produktu,
  • współtworzenie planów marketingowych oraz strategii marketingowej produktu (akcje promocyjne, ustalanie ceny, opracowywanie nowych kanałów sprzedaży),
  • rozpoznawanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produktów,
  • przygotowywanie danych do raportów oraz analiz marketingowych dla określonego produktu,
  • monitorowanie konkurencji oraz trendów rynkowych w zakresie rozwoju nowych produktów,
  • weryfikacja merytoryczna materiałów informacyjnych (katalogi, ulotki etc.),
  • udział w szkoleniu sił sprzedaży,
  • analiza stosownych badań marketingowych,
  • współpraca przy realizacji ogólnych strategii marketingowych,
  • rozpoznawanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produktów,
  • udział w ustalaniu i kontrolowaniu kosztów i cen produktów,
  • współpraca z agencjami reklamowymi,
  • przygotowywanie akcji promocyjnych,
  • zarządzanie zespołem pracującym nad produktem.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: product manager, manager produktu, menedżer produktu.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.