Ile zarabia manager produktu?
Moja Płaca - 1105 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki managerów produktu
Zebrana przez nas liczba ankiet dla stanowiska manager produktu jest za mała do wygenerowania raportu premium.
Raport pojawi się jak tylko zgromadzimy odpowiednie dane.
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 4 290 PLN | 5 320 PLN | 6 410 PLN |
specjalista | 5 480 PLN | 6 990 PLN | 9 540 PLN |
starszy specjalista | 7 040 PLN | 9 300 PLN | 12 230 PLN |
młodszy specjalista | 3 369 PLN | 4 177 PLN | 5 033 PLN |
specjalista | 4 303 PLN | 5 489 PLN | 7 491 PLN |
starszy specjalista | 5 528 PLN | 7 303 PLN | 9 603 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 1 859 418 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje managerów produktu zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku manager produktu (specjalista)
Kobiety
124
Mężczyźni
222
Benefity na stanowisku manager produktu (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
managerów produktu lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku manager produktu (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 6 990 PLN brutto. Co drugi manager produktu otrzymuje pensję od 5 480 PLN do 9 540 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych managerów produktu zarabia poniżej 5 480 PLN brutto. Na zarobki powyżej 9 540 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych managerów produktu.
Czym zajmuje się manager produktu?
Zadania i obowiązki:
- stworzenie średnioterminowej (rocznej) strategii produktowej,
- nadzorowanie i koordynacja prac związanych z produktem,
- ustalanie planu rozwoju produktu,
- współtworzenie planów marketingowych oraz strategii marketingowej produktu (akcje promocyjne, ustalanie ceny, opracowywanie nowych kanałów sprzedaży),
- rozpoznawanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produktów,
- przygotowywanie danych do raportów oraz analiz marketingowych dla określonego produktu,
- monitorowanie konkurencji oraz trendów rynkowych w zakresie rozwoju nowych produktów,
- weryfikacja merytoryczna materiałów informacyjnych (katalogi, ulotki etc.),
- udział w szkoleniu sił sprzedaży,
- analiza stosownych badań marketingowych,
- współpraca przy realizacji ogólnych strategii marketingowych,
- rozpoznawanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produktów,
- udział w ustalaniu i kontrolowaniu kosztów i cen produktów,
- współpraca z agencjami reklamowymi,
- przygotowywanie akcji promocyjnych,
- zarządzanie zespołem pracującym nad produktem.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: product manager, manager produktu, menedżer produktu.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.