Lista stanowisk

Ile zarabia konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista2 680 PLN3 060 PLN3 750 PLN
specjalista2 840 PLN3 400 PLN4 500 PLN
starszy specjalista3 410 PLN3 760 PLN4 560 PLN
młodszy specjalista1 933 PLN2 199 PLN2 680 PLN
specjalista2 045 PLN2 436 PLN3 202 PLN
starszy specjalista2 443 PLN2 686 PLN3 244 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 685 718 ankietowanych

Brutto
Netto
3 400 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
2 840 PLN
4 500 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta (specjalista)

Kobiety

88

Mężczyźni

46

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 3 400 PLN brutto. Co drugi konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta otrzymuje pensję od 2 840 PLN do 4 500 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta zarabia poniżej 2 840 PLN brutto. Na zarobki powyżej 4 500 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta.

Czym zajmuje się konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta?

Zadania i obowiązki:

  • przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń klientów,
  • analiza problemów z wykorzystaniem określonych metod diagnostycznych,
  • identyfikacja problemów oraz sporządzanie ich dokumentacji,
  • przekazanie zgłoszenia do odpowiedniej komórki,
  • monitorowanie przebiegu podjętych działań,
  • stały kontakt z klientem i bieżące informowanie o przebiegu podjętych działań.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.