Lista stanowisk

Ile zarabia konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 335 678 ankietowanych

Brutto
Netto
4 940 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
4 220 PLN
6 180 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta

Kobiety

129

Mężczyźni

73

Benefity na stanowisku konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta

prywatna opieka medyczna dla pracownika

karnety na siłownie i do klubów fitness

możliwość pracy zdalnej

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 4 940 PLN brutto. Co drugi konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta otrzymuje pensję od 4 220 PLN do 6 180 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta zarabia poniżej 4 220 PLN brutto. Na zarobki powyżej 6 180 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta.

Czym zajmuje się konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta?

Zadania i obowiązki:

  • przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń klientów,
  • analiza problemów z wykorzystaniem określonych metod diagnostycznych,
  • identyfikacja problemów oraz sporządzanie ich dokumentacji,
  • przekazanie zgłoszenia do odpowiedniej komórki,
  • monitorowanie przebiegu podjętych działań,
  • stały kontakt z klientem i bieżące informowanie o przebiegu podjętych działań.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Sales Manago