Lista stanowisk

Ile zarabia konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista2 890 PLN3 440 PLN4 290 PLN
specjalista3 110 PLN3 840 PLN4 810 PLN
starszy specjalista3 720 PLN4 060 PLN4 930 PLN
młodszy specjalista0 PLN0 PLN0 PLN
specjalista0 PLN0 PLN0 PLN
starszy specjalista0 PLN0 PLN0 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 747 322 ankietowanych

Brutto
Netto
3 840 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
3 110 PLN
4 810 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta (specjalista)

Kobiety

80

Mężczyźni

46

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 3 840 PLN brutto. Co drugi konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta otrzymuje pensję od 3 110 PLN do 4 810 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta zarabia poniżej 3 110 PLN brutto. Na zarobki powyżej 4 810 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta.

Czym zajmuje się konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta?

Zadania i obowiązki:

  • przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń klientów,
  • analiza problemów z wykorzystaniem określonych metod diagnostycznych,
  • identyfikacja problemów oraz sporządzanie ich dokumentacji,
  • przekazanie zgłoszenia do odpowiedniej komórki,
  • monitorowanie przebiegu podjętych działań,
  • stały kontakt z klientem i bieżące informowanie o przebiegu podjętych działań.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.