Lista stanowisk

Ile zarabia konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta?

Moja Płaca - 1105 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta

Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia

Brutto
Netto
poziomdolny kwartylmedianagórny kwartyl
młodszy specjalista3 060 PLN3 500 PLN4 460 PLN
specjalista3 270 PLN3 980 PLN5 080 PLN
starszy specjalista3 860 PLN4 280 PLN5 200 PLN
młodszy specjalista2 245 PLN2 555 PLN3 232 PLN
specjalista2 393 PLN2 894 PLN3 670 PLN
starszy specjalista2 809 PLN3 106 PLN3 754 PLN

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 894 783 ankietowanych

Brutto
Netto
3 980 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
3 270 PLN
5 080 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta (specjalista)

Kobiety

68

Mężczyźni

37

Benefity na stanowisku konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta (specjalista)

karnety na siłownie i do klubów fitness

prywatna opieka medyczna dla pracownika

ubezpieczenie na życie/NNW

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta (specjalista)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 3 980 PLN brutto. Co drugi konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta otrzymuje pensję od 3 270 PLN do 5 080 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta zarabia poniżej 3 270 PLN brutto. Na zarobki powyżej 5 080 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta.

Czym zajmuje się konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta?

Zadania i obowiązki:

  • przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń klientów,
  • analiza problemów z wykorzystaniem określonych metod diagnostycznych,
  • identyfikacja problemów oraz sporządzanie ich dokumentacji,
  • przekazanie zgłoszenia do odpowiedniej komórki,
  • monitorowanie przebiegu podjętych działań,
  • stały kontakt z klientem i bieżące informowanie o przebiegu podjętych działań.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.

Weź udział w największej konferencji o wynagrodzeniach!    zobacz więcej