Ile zarabia konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta?
Moja Płaca - 1105 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 3 060 PLN | 3 500 PLN | 4 460 PLN |
specjalista | 3 270 PLN | 3 980 PLN | 5 080 PLN |
starszy specjalista | 3 860 PLN | 4 280 PLN | 5 200 PLN |
młodszy specjalista | 2 245 PLN | 2 555 PLN | 3 232 PLN |
specjalista | 2 393 PLN | 2 894 PLN | 3 670 PLN |
starszy specjalista | 2 809 PLN | 3 106 PLN | 3 754 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 1 894 783 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta (specjalista)
Kobiety
68
Mężczyźni
37
Benefity na stanowisku konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 3 980 PLN brutto. Co drugi konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta otrzymuje pensję od 3 270 PLN do 5 080 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta zarabia poniżej 3 270 PLN brutto. Na zarobki powyżej 5 080 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych konsultantów telefonicznych w działach obsługi klienta.
Czym zajmuje się konsultant telefoniczny w dziale obsługi klienta?
Zadania i obowiązki:
- przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń klientów,
- analiza problemów z wykorzystaniem określonych metod diagnostycznych,
- identyfikacja problemów oraz sporządzanie ich dokumentacji,
- przekazanie zgłoszenia do odpowiedniej komórki,
- monitorowanie przebiegu podjętych działań,
- stały kontakt z klientem i bieżące informowanie o przebiegu podjętych działań.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.