Ile zarabia konsultant call center?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki konsultantów call center
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 3 770 PLN | 4 420 PLN | 5 270 PLN |
specjalista | 3 940 PLN | 4 630 PLN | 5 590 PLN |
starszy specjalista | 4 230 PLN | 5 170 PLN | 6 450 PLN |
młodszy specjalista | 2 900 PLN | 3 343 PLN | 3 922 PLN |
specjalista | 3 016 PLN | 3 487 PLN | 4 140 PLN |
starszy specjalista | 3 214 PLN | 3 855 PLN | 4 727 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 224 131 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje konsultantów call center zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku konsultant call center (specjalista)
Kobiety
102
Mężczyźni
55
Benefity na stanowisku konsultant call center (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
konsultantów call center lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku konsultant call center (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 4 630 PLN brutto. Co drugi konsultant call center otrzymuje pensję od 3 940 PLN do 5 590 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych konsultantów call center zarabia poniżej 3 940 PLN brutto. Na zarobki powyżej 5 590 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych konsultantów call center.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: konsultant call center, pracownik call center.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.