Ile zarabia konsultant call center?
Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób
Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?
Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.
Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.
Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.
Zarobki konsultantów call center
Porównanie zarobków według poziomu zatrudnienia
poziom | dolny kwartyl | mediana | górny kwartyl |
---|---|---|---|
młodszy specjalista | 5 010 PLN | 5 790 PLN | 7 400 PLN |
specjalista | 5 050 PLN | 6 040 PLN | 7 390 PLN |
starszy specjalista | 5 030 PLN | 6 110 PLN | 7 590 PLN |
młodszy specjalista | 3 745 PLN | 4 277 PLN | 5 375 PLN |
specjalista | 3 772 PLN | 4 448 PLN | 5 368 PLN |
starszy specjalista | 3 759 PLN | 4 495 PLN | 5 504 PLN |
Dane pochodzą z
Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń
Dołącz do 2 346 502 ankietowanych
mediana
Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje konsultantów call center zależą od czynników takich jak:
staż pracy
wykształcenie
wielkość firmy
województwo
Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!
Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.
Rozkład płci na stanowisku konsultant call center (specjalista)
Kobiety
81
Mężczyźni
32
Benefity na stanowisku konsultant call center (specjalista)
Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
konsultantów call center lub na innych stanowiskach?
Rozkład zarobków na stanowisku konsultant call center (specjalista)
Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 6 040 PLN brutto. Co drugi konsultant call center otrzymuje pensję od 5 050 PLN do 7 390 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych konsultantów call center zarabia poniżej 5 050 PLN brutto. Na zarobki powyżej 7 390 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych konsultantów call center.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska.
Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak
Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: konsultant call center, pracownik call center.
Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.
* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.