XIX Krakowskie
Forum Wynagrodzeń
6 - 7 czerwca 2024, Centrum Kongresowe ICE
Lista stanowisk

Ile zarabia kierownik marki?

Moja Płaca - 1136 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 581 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki kierowników marki

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 2 268 383 ankietowanych

Brutto
Netto
11 700 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
8 650 PLN
15 720 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje kierowników marki zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku kierownik marki

Kobiety

421

Mężczyźni

140

Benefity na stanowisku kierownik marki

prywatna opieka medyczna dla pracownika

możliwość pracy zdalnej

komputer przenośny do użytku prywatnego

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
kierowników marki lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku kierownik marki

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 11 700 PLN brutto. Co drugi kierownik marki otrzymuje pensję od 8 650 PLN do 15 720 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych kierowników marki zarabia poniżej 8 650 PLN brutto. Na zarobki powyżej 15 720 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych kierowników marki.

Czym zajmuje się kierownik marki?

Zadania i obowiązki:

  • kreowanie i wprowadzanie na rynek nowych marek,
  • tworzenie planów i strategii rynkowych dla nowych i istniejących marek,
  • prowadzenie kampanii reklamowych i promocji danej marki służących zwiększeniu
  • efektywności sprzedaży i rozpoznawalności marki,
  • współpraca z działem sprzedaży przy akcjach promocyjnych,
  • dobór odpowiednich form reklamy i mediów reklamowych,
  • współpraca z agencjami reklamowymi,
  • kontrola skuteczności działań i stopnia ich realizacji,
  • współpraca z działem finansowym i sprzedaży przy ustalaniu rentowności produktu i strategii cenowych,
  • koordynacja projektów promocyjnych dealerów i przedstawicieli handlowych,
  • monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Raport powstał w oparciu o dane dla stanowisk: brand manager, opiekun marki, kierownik marki.

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.