Lista stanowisk

Ile zarabia kierownik działu kontaktów z klientami (call center)?

Moja Płaca - 965 stanowisk, dane o wynagrodzeniach 434 tysięcy osób

Zastanawiasz się, ile zarabiają inni na Twoim stanowisku?

Odbierz indywidualny raport płacowy dopasowany do Ciebie.

Sprawdź, na jaką pensję może liczyć osoba z Twoimi kwalifikacjami.

Dowiedz się, od czego zależy Twoje wynagrodzenie.

Sprawdź już teraz!

Zarobki kierowników działów kontaktów z klientami (call center)

Dane pochodzą z

Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń

Dołącz do 1 685 689 ankietowanych

Brutto
Netto
7 170 PLN

mediana

25% osób
zarabia mniej
25% osób
zarabia więcej
poniżej rynku
rynkowa
powyżej rynku
5 030 PLN
9 200 PLN

Nie wszyscy zatrudnieni na tym samym stanowisku zarabiają tyle samo. Pensje kierowników działów kontaktów z klientami (call center) zależą od czynników takich jak:

staż pracystaż pracy

staż pracy

wykształceniewykształcenie

wykształcenie

wielkość firmywielkość firmy

wielkość firmy

województwowojewództwo

województwo

Porównaj swoje wynagrodzenie do osób o podobnych kwalifikacjach!

Sprawdź, jak są wynagradzani inni na Twoim stanowisku.

Rozkład płci na stanowisku kierownik działu kontaktów z klientami (call center)

Kobiety

62

Mężczyźni

56

Poszukujesz szczegółowych danych o wynagrodzeniach
kierowników działów kontaktów z klientami (call center) lub na innych stanowiskach?

Dowiedz się więcej Wykorzystaj kod

Rozkład zarobków na stanowisku kierownik działu kontaktów z klientami (call center)

Miesięczne wynagrodzenie całkowite (mediana*) na tym stanowisku wynosi 7 170 PLN brutto. Co drugi kierownik działu kontaktów z klientami (call center) otrzymuje pensję od 5 030 PLN do 9 200 PLN. 25% najgorzej wynagradzanych kierowników działów kontaktów z klientami (call center) zarabia poniżej 5 030 PLN brutto. Na zarobki powyżej 9 200 PLN brutto może liczyć grupa 25% najlepiej opłacanych kierowników działów kontaktów z klientami (call center).

Czym zajmuje się kierownik działu kontaktów z klientami (call center)?

Zadania i obowiązki:

  • kierowanie zespołem call center (również w systemie zmianowym),
  • szkolenie pracowników,
  • monitorowanie i kontrola wyników działań podległego zespołu,
  • przygotowanie raportów z działalności centrum,
  • organizowanie pracy działu.

Powyższe dane mają charakter orientacyjny i udostępniane są bezpłatnie jedynie do użytku osobistego (niekomercyjnego).
Ich wykorzystywanie w celach komercyjnych (np. doradztwo, granty, ustalanie wynagrodzeń w firmie) wymaga zakupu raportu premium dla wybranego stanowiska. Z aplikacji można również korzystać po wykupeniu dostępu do strefy premium portalu wynagrodzenia.pl bądź uzyskaniu pisemnej zgody Sedlak & Sedlak

Nasi respondenci pochodzą z całej Polski. Osoby przekazujące nam dane pracują m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku, Szczecinie, Bydgoszczy, Lublinie, Katowicach, Białymstoku, Gdyni, Częstochowie, Radomiu, Sosnowcu, Toruniu, Kielcach, Gliwicach, Zabrzu, Bytomiu, Rzeszowie, Olsztynie, Bielsko-Białej, Tychach, Opolu.

* Mediana - jest to wartość dzieląca wszystkie dane na dwa równe zbiory. Poniżej i powyżej mediany znajduje się dokładnie po 50% zgromadzonych w badaniu wyników. W przypadku badania wynagrodzeń znaczy to, że połowa badanych zarabia poniżej mediany a połowa powyżej.